تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
دادستان اردبیل در کارگروه مقابله با سقط غیرقانونی جنین خواستار شد؛

تشدید نظارت بر عطاری‌ها و برخورد با تخلفات گسترده موجود

  • کد خبر : 10021
  • 23 دی 1402 - 13:07
تشدید نظارت بر عطاری‌ها و برخورد با تخلفات گسترده موجود
دادستان مرکز استان در جلسه کارگروه مقابله با سقط غیرقانونی جنین که در محل دادسرا تشکیل شد، سقط جنین را گناهی بزرگ و جرمی سنگین خوانده، با ارائه گزارشی از عملکرد شعبه ویژه دادستانی در این خصوص، افزود: کاهش ازدواج، افزایش طلاق، مسائل مختلفی مانند مشکلات اقتصادی و ناباروری می‌تواند در سال‌های نه‌چندان دور، بحران سالمندی را گریبانگیر افراد جامعه نماید.
به گزارش آذردید؛

جلال آفاقی دادستان مرکز استان در جلسه کارگروه مقابله با سقط غیرقانونی جنین که در محل دادسرا تشکیل شد، سقط جنین را گناهی بزرگ و جرمی سنگین خوانده، با ارائه گزارشی از عملکرد شعبه ویژه دادستانی در این خصوص، افزود: کاهش ازدواج، افزایش طلاق، مسائل مختلفی مانند مشکلات اقتصادی و ناباروری می‌تواند در سال‌های نه‌چندان دور، بحران سالمندی را گریبانگیر افراد جامعه نماید.

وی با تاکید بر ضرورت مقابله با عمل غیرشرعی، غیرقانونی و غیراخلاقی سقط جنین جنایی، پیشگیری از ازدواج‌های اجباری، ورود جدی محافل علمی و دانشگاهی به علت‌ها و راهکارها و همچنین تلاش برای ارتقای آگاهی‌های عمومی را از عوامل موثر درکاهش سقط جنین غیرقانونی دانست.

وی با انتقاد از ضعف‌های عدیده در سیستم نظارتی، به تخلفات گسترده عطاری‌ها به ویژه در بحث سقط جنین اشاره کرده، تشدید برخوردها با تقویت نظارت در این حوزه را خواستار شد.

آفافی؛ تاکید کرد: با هر شخصی که در امر سقط غیرقانونی جنین در استان دخالت داشته باشد، از سوی دادستانی با قاطعیت برخورد خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10021
  • 58 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.