تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در پارس آباد سال جاری برگزار می شود

  • کد خبر : 7773
  • 17 آبان 1402 - 14:34
جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در پارس آباد سال جاری برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در اسفند ماه سال جاری در شهر پارس آباد خبر داد.
به گزارش آذردید؛

امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری بیست و دومین جشنواره تئاتر منطقه ای مغان در اسفند ماه سال جاری در شهر پارس آباد خبر داد.

🔺وی با اشاره به پیشینه این رویداد تئاتری، با اعلام اینکه این جشنواره از سال ۱۳۷۳ به میزبانی شهرستان پارس آباد برگزار می شود و تا کنون ۲۱ دوره آن با شکوه و عظمت با حضور و همراهی هنرمندان شهرستان های پارس آباد، گرمی و بیله سوار به یک رویداد معتبر هنری و نمایشی تبدیل شده است، افزود: این جشنواره در اعتلا و شکوفایی تئاتر منطقه مغان تاثیرگذار بوده است.

🔺امیر رجبی با اعلام اینکه هنرمندان و گروه های نمایشی منطقه مغان بویژه شهرستان پارس آباد در کانون توجه متولیان فرهنگی و هنری و هنرمندان کشور قرار دارند، اظهار داشت: شهرستان پارس آباد از قطب های تئاتری شمالغرب کشور است و حضور هنرمندان و گروه های نمایشی این شهرستان در رویدادهای ملی و بین المللی دلیلی محکم بر این ادعاست.

🔺مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با بیان اینکه پس از تشکیل شورای سیاستگذاری، فراخوان این رویداد مهم تدوین و در آذرماه سالجاری منتشر خواهد شد، اظهار داشت؛ در نظر داریم تا این جشنواره را در اسفندماه سالجاری به میزبانی پارس آباد برگزار کنیم.

🔺رجبی با دعوت از گروه های نمایشی و هنرمندان منطقه مغان برای برگزاری این جشنواره، خواستار حمایت ها و همراهی های دستگاه های اجرایی شهرستان پارس آباد در برگزاری این رویداد هنری شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7773
  • 77 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.