تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

جلسه افتتاحیه ارزیابی شاخص‌های حوزه برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد

  • کد خبر : 9469
  • 03 دی 1402 - 11:11
جلسه افتتاحیه ارزیابی شاخص‌های حوزه برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد
 با حضور معاون مدیر کل مهندسی شبکه توزیع توانیر، مدیرعامل توزیع برق استان و برخی از معاونان و مدیران شرکت، جلسه افتتاحیه ارزیابی شاخص های حوزه برنامه ریزی و مهندسی توانیر در محل سالن جلسات شهید سلیمانی ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیـل برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

معاون مدیر کل مهندسی شبکه توزیع با اعلام اینکه اردبیل به عنوان اولین استان کشور در زمینه ارزیابی شاخص های حوزه برنامه ریزی و مهندسی انتخاب شده گفت: با ارزیابی و کنترل فرآیند ها در نظر است، میزان انطباق شرکت های استانی با اصول و فرآیند های بالادستی سنجش و نسبت به حل مسائل و مشکلات موجود راه حل های لازم ارائه شود .

مهیار قلی زاده با اشاره به اینکه تا ۳ اسفندماه سالجاری، ارزیابی و تحلیل حوزه های برنامه ریزی و مهندسی تمام شرکت های استانی اعلام خواهد شد افزود: طی سال‌های اخیر، با برخی تغییرات ساختاری در توانیر و اهمیت برنامه ریزی های تخصصی و فنی، اقتصادی کردن طرح های مهندسی، این حوزه از جایگاه ویژه‌ای در پیشبرد اهداف شرکت توانیر برخوردار شده است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ارزیابی ها در جهت شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود مجموعه ها گفت: همواره باید این سوال مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد که چقدر حوزه مهندسی توانسته است در اصلاح و توسعه شرکت تاثیر داشته باشد .
قلی زاده در پایان اظهار کرد: تبادل تجربه و آشنایی با پتانسیل‌های شرکت های توزیع از اساسی ترین دستاوردهای این ارزیابی بشمار می رود.
در ادامه این جلسه، حسین قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ضمن خوشامدگویی به میهمانان، با اعلام اینکه اثرات نهایی این ارزیابی ها مثبت و در راستای تعالی شرکت های توزیع است گفت: انتظارات مردم از شرکتهای زیرمجموعه توانیر افزایش یافته و ارزیابی های دوره ای زمینه سازی برای ارائه راهکارهای فنی و تخصصی و تبادل تجربیات و اطلاعات به منظور ارتقاء و بهبود مسائل در کلیه حوزه ها منجمله برنامه ریزی و مهندسی خواهد بود.
Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9469
  • 71 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.