تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می شود

  • کد خبر : 9667
  • 11 دی 1402 - 10:31
مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل برگزار می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل از برگزاری مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی خبر داد.
به گزارش آذردید؛

امیر رجبی ۱۰ دی در نشست شورای سیاستگذاری و اجرایی هشتمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی از برگزاری این همایش در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی در اردبیل خبر داد و گفت: مرحله نهایی همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی با حضور برگزیدگان آن و نیز نمایندگان ادیان و مذاهب در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع برای حضور در این همایش ۱۱۵ مقاله و خلاصه سخنرانی از محققان داخلی و خارجی ارسال شده است، افزود: مقالات بخش اصلی همایش توسط ۱۹ نفر از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه کشور ارزیابی شده که در نهایت ۱۰ مقاله به عنوان مقالات برتر این دوره از همایش انتخاب شده است.
رجبی اعلام کرد: پنل‌های ارائه مقالات در قالب دو کارگاه در روز ۱۴ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در سالن بصیرت و سالن کنفرانس دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: اختتامیه همایش و نشست گفتگوی ادیان و مذاهب با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان همچنین گفت: در این نشست نمایندگانی از کلیمیان، مسیحیان و اهل تسنن و نیز محققانی از کشورهای عراق، لبنان، سوریه و گرجستان حضور خواهند داشت.
رجبی خاطرنشان کرد: مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و نیز معاون ادیان و مذاهب سازمان فرهنگ و ارتباطات میهمانان ویژه این همایش خواهند بود و همچنین از دو عنوان کتاب در اختتامیه این همایش رونمایی خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9667
  • 66 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.