تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

مطالبه ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور

  • کد خبر : 9026
  • 21 آذر 1402 - 9:41
مطالبه ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور
جلسه شورای توسعه بخش تعاون در خصوص اجرای سند توسعه بخش تعاون با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رئیس اتاق تعاون اردبیل برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

بهروز رحیم زاده مدیرکل تعاون ضمن خوش آمد گویی مطالب و نقطه نظراتی را در خصوص آمار فعالین اقتصادی و شرکتهای فعال بخش تعاون در استان ارائه نمودند. در ادامه معاون تعاون اداره کل به تشریح تکالیف دستگاههای اجرایی در خصوص سند توسعه بخش تعاون پرداخت و سپس برخی از اعضای شورای توسعه تعاون نقطه نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه رئیس اتاق تعاون استان نسبت به مطالبه ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور اشاره نموده و از عزم دولت سیزدهم در خصوص سند اجرایی توسعه تعاون و بازنگری آن تقدیر نمودند و به جهت اجرایی شدن مصوبات جلسات خواستار تشکیل کمیته کارشناسی ذیل شورای توسعه تعاون استان شدند و خواهان تشکیل جلسات توسعه بخش تعاون در شهرستانها به ریاست فرمانداران شدند.

در ادامه معاونت اقتصادی استانداری به دستگاههای اجرایی مولد اعلام نمودند وظایف خود را نسبت به مصوبه هیئت وزیران عملی نموده و یک نفر کارشناس خود را به این امر انتصاب نمایند و در جلسات آتی گزارش اقدامات خود را که با حضور استاندار محترم برگزار خواهد شد ارائه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9026
  • 86 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.