تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار می‌شود

  • کد خبر : 8480
  • 08 آذر 1402 - 14:22
نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار می‌شود
مسئول بسیج رسانه استان اردبیل از برگزاری نهمین جشنواره استانی ابوذر خبر داد و گفت: اصحاب رسانه تا سی‌ام آذر فرصت شرکت در این جشنواره را دارند.
به گزارش آذردید؛

سلام پیله‌ور ملکی در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان اردبیل خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۳۰ آذر فرصت شرکت در این جشنواره رسانه‌ای را دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل به تشریح جزئیات فراخوان نهمین جشنواره  ابوذر پرداخت و گفت: «مهارتورم، رشد تولید» مهمترین بخش این جشنواره است.

وی افزود: جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه، فرزندآوری در کنار ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی از جمله بخش‌های این جشنواره رسانه‌ای است.

پیله‌ور ملکی از کنگره ملی ۳ هزار و چهارصد شهید استان اردبیل جایگاه علمی و جهادی به عنوان محور استانی جشنواره نام برد و گفت: نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، نماهنگ، گزارش تصویری، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8480
  • 68 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.