تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

ورود مدعی العموم به دفاع از فضاهای بی دفاع شهری

  • کد خبر : 7908
  • 21 آبان 1402 - 10:30
ورود مدعی العموم به دفاع از فضاهای بی دفاع شهری
دادستان مرکز استان اردبیل با انتقاد از آلودگی های بصری غیرقابل قبول در مرکز استان، آسایش بصری شهروندان و پویاسازی فضاهای بی دفاع را خواستار شد.
به گزارش آذردید؛

جلال آفاقی دادستان مرکز استان، با اشاره به نقش ویژگی های فیزیکی و نیز مشخصه های اجتماعی در مستعد نمودن فضاها جهت وقوع خشونت، افزود: فضا‌های بی‌دفاع از مهمترین عوامل القای احساس عدم امنیت در فضا‌های شهری است که منجر به کاهش آرامش روانی شهروندان و افزایش فرصت‌های بزهکاری و انواع آسیب های اجتماعی در این فضا‌ها می‌شود.

✳️ دادستان اردبیل با تاکید بر ﻛﻨﺘﺮل و بکارگیری ﻣﻨﺎﺳﺐ عوامل ﻓﻴﺰﻳﻜﻲ و اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ برای بهبود کالبدی و ارتقای معنایی این فضاها و پیشگیری از آﺛﺎر ﻧﺎﻣﻄﻠﻮب، از برخی فضاهای بی هویت شهری اردبیل و همچنین آلودگی های بصری غیرقابل قبول در مرکز استان انتقاد کرده، آسایش بصری شهروندان اردبیلی با توجه به مولفه های منظر شهری و پویاسازی فضاهای بی دفاع را خواستار شد.

💠 دادستان مرکز استان از عموم شهروندان اردبیلی خواست؛ هرگونه اطلاعات خود از نارسایی ها در خدمات و توزیع امکانات شهری، معضلات و مشکلات موجود، مناطق آسیب پذیر و جرم زا و نقاط و موضوعاتی که موجب واکنش روان شناختی و رفتاری شهروندان و احساس ناامنی و زمینه بروز خشونت می باشد را به دادستانی منعکس کنند.

#هر_شهروند_اردبیلی_یک_دیده‌بان_اجتماعی_مدعی‌العموم

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7908
  • 75 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.