به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل؛ این کتاب توسط مارک آنتونی کامیلری در سال ۲۰۱۸ تالیف شده و توسط دکتر محمد باشکوه اجیرلو عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی، عبداله علیزاده دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دکتر حسین علیزاده دانش آموخته مدیریت، رعنا علیزاده دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و دکتر فاطمه علیزاده دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ترجمه شده است. گردشگری یکی از صنایع پیشرو از نظر تجارت بین المللی بین کشورهاست. علاوه بر درآمدهای کسب شده در مقصدها، گردشگری بین المللی نیز ۲۱۱ میلیارد دلار صادرات از طریق ارتباط بین المللی ایجاد کرده است. خدمات حمل و نقل گردشگری که در سال ۲۰۱۵ به گردشگران خارجی ارائه شد، ارزش کل صادرات گردشگری را به ۱٫۵ تریلیون دلار یا ۴ میلیارد دلار در روز رساند. گردشگری بینالمللی در حال حاضر ۷ درصد از صادرات کالاها و خدمات جهان را تشکیل میدهد که در مقایسه با سال ۲۰۱۴، ۶ درصد افزایش یافته است، زیرا گردشگری در چهار سال گذشته سریعتر از سایر تجارت جهانی رشد کرده است؛ در این راستا، این کتاب دانش و درک گسترده ای از بازاریابی سفر، اقتصاد گردشگری و خدمات خطوط هوایی را ارائه می دهد. این کتاب، مدیریت استراتژیک و عملیات بخش های صنعت سفر، گردشگری و مهمان نوازی را توضیح می دهد و درعین حال، خوانندگان به یک کاربرد آموزشی قوی از تأثیرات سیاسی، اجتماعی- اقتصادی، محیطی و فناوری گردشگری و بخشهای مرتبط با آن مجهز می شوند. محتوای درسی کتاب، دانشجویان مقطع کارشناسی و مدیران مشتاق را برای آشنایی کامل با صنعت گردشگری آماده و آخرین روندها از جمله؛ گردشگری الکترونیکی، مدیریت درآمد و بازاریابی تعاملی معاصر برای آینده را برجسته می کند. کتاب« بازاریابی گردشگری و خدمات خطوط هوایی» ۲۹۴ صفحه ای و در ۲ بخش و ۱۲ فصل تالیف شده است و به قیمت ۱۷۰۰۰۰۰ ریال در دسترس علاقمندان قرار دارد.
کتاب بازاریابی گردشگری و خدمات خطوط هوایی منتشر شد
- کد خبر : 13051
- 07 آذر 1403 - 13:24
به گزارش آذردید؛
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=13051
- 6 بازدید