تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
معاون حقوق عامه دادستان:

کیفرخواست عرضه‌کنندگان کالاهای غیر‌بهداشتی در اردبیل صادر شد

  • کد خبر : 9006
  • 20 آذر 1402 - 16:21
کیفرخواست عرضه‌کنندگان کالاهای غیر‌بهداشتی در اردبیل صادر شد
معاون پیگیری حقوق عامه دادستان مرکز استان در خصوص پرونده عرضه‌کنندگان کالاهای غیر‌بهداشتی در اردبیل گفت: در پی وصول گزارشاتی مبنی بر عرضه کالاهای غیر بهداشتی حاوی رنگ و اسانس مغایر با استاندارد در مواد خوردنی توسط چند فروشنده در سطح شهرستان اردبیل، بلافاصله با تشکیل پرونده قضایی مجزا برای مرتکبین، اقدامات اولیه و تحقیقات مقدماتی جهت بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
به گزارش آذردید؛

اکبر مرادی معاون پیگیری حقوق عامه دادستان مرکز استان در خصوص پرونده عرضه‌کنندگان کالاهای غیر‌بهداشتی در اردبیل گفت: در پی وصول گزارشاتی مبنی بر عرضه کالاهای غیر بهداشتی حاوی رنگ و اسانس مغایر با استاندارد در مواد خوردنی توسط چند فروشنده در سطح شهرستان اردبیل، بلافاصله با تشکیل پرونده قضایی مجزا برای مرتکبین، اقدامات اولیه و تحقیقات مقدماتی جهت بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

🔸وی افزود: پس از اخذ پاسخ معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و تکمیل تحقیقات که حاکی از نداشتن مجوز مصرف انسانی بوده و مضر به سلامتی افراد جامعه تشخیص داده شده، متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

🔸 مرادی اظهار داشت: با نظارت و پیگیری‌های صورت گرفته در معاونت حقوق عامه دادستانی اردبیل، کیفرخواست هر دو پرونده صادر و به محاکم کیفری ارسال شد.

🔸معاون دادستان اردبیل تاکید کرد: تضمین امنیت غذایی شهروندان به عنوان مصداقی از حقوق عامه از اولویت‌های دادسرا بوده، برخورد با متخلفین در حوزه سلامت و بهداشت عمومی جامعه با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

#هر_شهروند_اردبیلی_یک_دیده‌بان_اجتماعی_مدعی‌العموم

🆔@dadsaraard

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9006
  • 75 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.