تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

آخرین وضعیت هوای استان اردبیل

  • کد خبر : 10933
  • 18 فروردین 1403 - 8:50
آخرین وضعیت هوای استان اردبیل
براساس نقشه های هواشناسی، تا حوالی ظهر‌ امروز با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و در اغلب مناطق استان ضمن افزایش نسبی دمای هوا، وزش باد ملایم تا متوسط (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) خواهد بود.
به گزارش آذردید؛

▫️براساس نقشه های هواشناسی، تا حوالی ظهر‌ امروز با پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و در اغلب مناطق استان ضمن افزایش نسبی دمای هوا، وزش باد ملایم تا متوسط (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) خواهد بود.

▫️اما از بعدازظهر و عصر امروز با ورود سامانه ناپایدار جوی به شمال غرب کشور، آسمان استان بتدریج ابری می گردد. با فعالیت این سامانه بارشی از امشب تا اواخر هفته در بیشتر مناطق استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش باران (در بعضی ساعات و بصورت متناوب با شدت و ضعف گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق) پیش بینی می شود.

همچنین از اواخر وقت امروز با شمالی شدن جریانات جوی ضمن وزش باد خزری، دمای هوا بطور نسبی کاهش یافته؛ بطوریکه طی روزهای فردا یکشنبه و دوشنبه هوای نسبتاً سردی در سطح استان انتظار می رود.

ضمن اینکه بارش در ارتفاعات سبلان بصورت باران و برف خواهد بود. لذا توصیه می شود طی این مدت از اتراق در مسیل ها و صعود به ارتفاعات سبلان خودداری شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10933
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.