تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

اجرای ۲۰ ساعت آموزشی با محوریت رسانه و فضای مجازی در اردبیل

  • کد خبر : 8735
  • 13 آذر 1402 - 11:14
اجرای ۲۰ ساعت آموزشی با محوریت رسانه و فضای مجازی در اردبیل
 مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای ۲۰ ساعت آموزشی با محوریت "رسانه و فضای مجازی" ویژه هیئات و تشکل‌های دینی" استان اردبیل در دوره سراسری "ماه" خبر داد.
به گزارش آذردید؛

مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجرای ۲۰ ساعت آموزشی با محوریت “رسانه و فضای مجازی” ویژه هیئات و تشکل‌های دینی” استان اردبیل در دوره سراسری “ماه” خبر داد.

علی دژبانی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دوره سراسری معرفت و مهارت افزایی “ماه” ویژه هیئات و تشکل‌های دینی استان اردبیل ۲۰ ساعت آموزشی با محوریت رسانه با شرکت مدیران رسانه از هر هیئت از سراسر استان در محل مرکز تعلیم و تربیت شهید پیرزاده سپاه اردبیل به مدت ۲ روز برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، اساتید مدعو از تهران مباحث مربوط به اهمیت رسانه و فضای مجازی و انعکاس فعالیت‌ها در بستر رسانه و نیز ضرورت استفاده از این بستر برای تبلیغ مفاهیم دینی به نسل جوان را تدریس کرده و به سوالات مخاطبین پاسخ دادند.

گفتنی است، گواهینامه پایان دوره معتبر کشوری به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8735
  • 54 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.