تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

احداث شهرکهای صنعتی برای فعالیتهای صنعتی

  • کد خبر : 9290
  • 29 آذر 1402 - 15:17
احداث شهرکهای صنعتی برای فعالیتهای صنعتی
نشست شوراي هم خانواده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

نشست شورای هم خانواده اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد

جلسه شورای ادارات هم خانواده به ریاست مسعود ایرانی مدیر کل صمت استان اردبیل و با حضورمعاونین اداره،نمایندگان شرکت شهرکهای صنعتی استان ، بانک صنعت و معدن ، بانک توسعه صادرات استان، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان ، رییس اتاق اصناف اردبیل، اداره کل منایع طبیعی و اداره کل راه و شهرسازی با هدف بررسی موضوعات مرتبط با حوزه صنعت معدن تجارت استان بویژه توسعه صنایع و رفع مشکلات تولید و تجارت درمحل اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان برگزار گردید.

ایرانی با اشاره به جایگاه شهرک صنعتی گفت: شهرک های صنعتی برای فعالیت صنعتی احداث می شوند و با توجه به گستردگی کالاهای تولیدی به زون های تولیدی متفاوت تقسیم ، و برای آن مقوله تعریف شده و چنانچه به کاربری تجاری تغییر یابد، مغایر با تعریف شهرک صنعتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: همکاری و همراهی تمام اعضای شورای هم خانواده موجب افزایش هماهنگی و ساماندهی در حوزه های مختلف مابین ادارات شده و در تسهیل امور و رفع موانع فعالان اقتصادی تاثیر بسزائی خواهد داشت.

بررسی موضوعات مربوط به مجموعه، ایجاد شهرک صنفی برای صنوف آلاینده، استفاده از منابع داخلی بانکهای توسعه صادرات و بانک صنعت و معدن استان و پرداخت تسهیلات برای حمایت از تولید، تشریح گزارش عملکرد هریک از اعضای جلسه و ارائه راهکارها و پیشنهادات لازم، از جمله مواردی بود که در جلسه شورای هم خانواده طرح شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9290
  • 61 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.