تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

ارائه تخفیف ویژه به رانندگان خودروهای شخصی

  • کد خبر : 8707
  • 12 آذر 1402 - 20:11
ارائه تخفیف ویژه به رانندگان خودروهای شخصی
دبیر شورای هماهنگی بیمه‌های استان اردبیل گفت: از 13 آذر تا پایان ماه نیز یک تخفیف ویژه در نظر برای رانندگان در نظر گرفته‌ شده که برای هر خودرویی که بیمه ندارد بدون پرداخت جریمه می تواند در طی این مدت خودروی خود را بیمه کند.
به گزارش آذردید؛

حسین میکائیل‌وند دبیر شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان اردبیل در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد: برای اولین بار در استان اردبیل این نشست خبری همزمان با نشست خبری کشوری برگزار و برای اولین بار طرحی بنام زنگ بیمه اجرا گردید که در مناطق کم‌برخوردار و کم بضاعت مورد تحقق قرار گرفت.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح این بود که به کودکان و نوجوانان مفهوم بیمه و کارکردهای بیمه آموزش و در این باره شفاف‌سازی انجام شود تا براین اساس از نقش مهم بیمه و اهمیت آن آگاه گردند.

فرامرز آزاد رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی نیز در ادامه مطرح کرد: ضریب نفوذ بیمه ما باید افزایش پیدا کند چرا که تا حدودی با میانگین کشوری فاصله دارد.

وی افزود: تعداد نمایندگان ما تقریبا ۹ هزار مورد است و تعداد پرسنل ما ۲۷۷ نفر می‌باشد.

آزاد ادامه داد: از ۱۳ آذر تا پایان ماه نیز یک تخفیف ویژه در نظر برای رانندگان در نظر گرفته‌ شده که برای هر خودرویی که بیمه ندارد بدون پرداخت جریمه می تواند در طی این مدت خودروی خود را بیمه کند.

وی با اشاره به تفاوت بیمه‌های بازرگانی اختیاری و اجباری گفت: فقط یک بیمه اجباری وجود دارد که آن هم بیمه شخص ثالث بوده و مابقی اختیاری است.

آزاد ضمن توصیه به خبرنگاران برای ضرورت آشناسازی مردم نسبت به مزایای بیمه گفت: اطلاع‌رسانی از طریق کانال‌های ارتباطی برای آشنایی با نحوه کار بیمه بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود.

آزاد با بیان اینکه آگاهی از وضعیت بیمه آسانسور خیلی کمرنگ است گفت: بی‌توجهی به این مسئله هر سال چندین فرد را به خطر می‌اندازد.

وی در پایان اذعان نمود: طرحی نیز برای افرادی که نمی‌توانند به صورت حضوری به دلیل مشکل ترافیکی و هزینه‌ها و علل دیگر مراجعه کنند وجود دارد، به این شکل که برای بیمه‌هایی که هزینه‌های آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیون تومان است می‌توانند با پیامک به کارشناس مربوطه درخواست بررسی حضوری داشته باشند که اسم این طرح( طرح ایران من) می‌باشد که به صورت سراسری در حال اجرا است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8707
  • 72 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.