تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

اردبیلی‌ها بیش از ۵۰۰ ایده به جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال کردند

  • کد خبر : 9928
  • 18 دی 1402 - 21:18
اردبیلی‌ها بیش از ۵۰۰ ایده به جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال کردند

به گزارش آذردید؛ اباصلت براهیمی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون از سوی شهروندان بیش از ۵۰۰ ایده در زمینه‌های مختلف به دومین دبیرخانه جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال شده‌است. وی افزود: این جشنواره با هدف ارائه ایده و راهکار در حوزه مدیریت شهری و در دو رده سنی دانش‌آموزان و دانشجویان […]

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش آذردید؛

اباصلت براهیمی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون از سوی شهروندان بیش از ۵۰۰ ایده در زمینه‌های مختلف به دومین دبیرخانه جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال شده‌است.

وی افزود: این جشنواره با هدف ارائه ایده و راهکار در حوزه مدیریت شهری و در دو رده سنی دانش‌آموزان و دانشجویان انجام می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند تا ۱۲ بهمن‌ سال جاری، طرح‌ها، ایده‌ها و راهکارهای عملیاتی خود را در ۶ محور از جمله آتش نشانی و خدمات ایمنی، فرهنگ شهری، عمران شهری، خدمات شهری و محیط زیست، حمل ونقل و ترافیک و زیباسازی به @ardabilfarhangi1 ارسال یا به فرهنگسراها مراجعه کنند.

ابراهیمی با بیان این‌که برگزاری این جشنواره از  سال گذشته آغاز شده‌است، گفت: منتخبین این جشنواره با حضور  شهردار تجلیل  خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9928
  • 149 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.