تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

استان اردبیل ۲۲ هزار عضو جوان و ۱۸۶ کانون فعال دارد

  • کد خبر : 8231
  • 01 آذر 1402 - 8:37
استان اردبیل ۲۲ هزار عضو جوان و ۱۸۶ کانون فعال دارد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: درسطح استان اردبیل بیش از ۲۲ هزار عضو جوان و ۱۸۶ کانون فعال در جمعیت هلال احمر استان وجود دارد.
به گزارش آذردید؛

همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان، آیین تجلیل از اعضای جوانان فعال جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز با حضور پرشور جوانان جمعیت هلال احمر و مسئولین استانی برگزار شد.

در این مراسم حمید قویدل اظهار کرد: صدسال از زمان تشکیل جمعیت هلال احمر می گذرد و در دل این جمعیت سازمانی به نام سازمان جوان بوجوده آمده است که امروز هفتاد و ششمین سالگرد آن را جشن می گیریم.

وی با بیان اینکه پایه و اساس سازمان جوانان، بر مبنای فکر و ایده جوانان شکل گرفته است، اذعان کرد: هرجای این کشور ردپای جوانان باشد بی شک همه خروجی ها به نتیجه خوب منجر می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: جوانان ما سرمایه های وطنی هستند که تمام تلاش خود را برای صلح دوستی انسان ها و تسکین آلام بشری بکار برده اند.
وی با بیان اینکه در سطح استان اردبیل ۲۲ هزار عضوجوان و ۱۸۶ کانون فعال وجود دارد، اضافه کرد: جوانی یکی از بهترین دوران زندگی هر فردی است که اگر در این دوران در مسیر خدمت به خلق و اقدامات انسان دوستانه قرار بگیرد، بی شک موهبت الهی شامل حال آن ها شده است.
قویدل با اشاره به موفقیت هلال احمر اردبیل در اولین جشنواره حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سه بخش عملیات، لجستیک و معاونت امداد اذعان کرد: امدادگران اردبیلی در همه بحران ها و پیشتاز و سرآمد بوده اند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در یکسال گذشته به ۳۹ هزار نفر خدمات آموزشی ارائه کرده است، یادآور شد: در تمامی حوزه های جمعیت هلال احمر این جوانان هستند که نقش پویایی دارند و همیشه خوش درخشیده اند.

در ادامه مهدی خدمتی افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان یک ارگان خدمت رسان پیشرو در استان اردبیل بوده و در همه حوزه ها شایسته تقدیر است و بی ریا و بی منت در استان خدمت رسانی می کند.
وی افزود: بی شک شما جوانان نقطه قوت و بازوی توانمند این سازمان هستید و حضور پرشور شما جوانان پویایی و توسعه را به همراه می آورد.
مدیرکل بحران استان اردبیل با قدردانی از اقدامات خوب این جمعیت در سیل اخیر آستارا گفت: اقدامات این جمعیت تنها خدمت نیست بلکه ایثارگری به شمار می رود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8231
  • 96 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.