تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

استقبال مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران

  • کد خبر : 8702
  • 12 آذر 1402 - 18:50
استقبال مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گفت: استقبال هیات امنای مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران بسیار خوب است و تاسیس کانون های تخصصی خواهران در استان اردبیل از 40 باب گذشت.
به گزارش آذردید؛

مصطفی آمون مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: استقبال هیات امنای مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون های تخصصی خواهران بسیار خوب است و تاسیس کانون های تخصصی خواهران در استان اردبیل از ۴۰ باب گذشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تخصصی شدن فعالیت های خواهران در عرصه های زن و خانواده، سبک زندگی، حجاب و عفاف، بزرگداشت فعالیت های ملی و مذهبی، آموزش و توانمندسازی بانوان و دختران در مقابله تهاجم فرهنگی دشمنان از مهمترین اولویت برنامه های آنها است.

وی با بیان این مطلب که نقش زن و مادر در جامعه باید تبیین شود، افزود: امروز دشمن با تمام توان جایگاه خانواده در راس آن نقش بانوان را در حریم خانواده نشانه گرفته و ضروری است تا برنامه های مناسب و تخصصی برای خنثی سازی این توطئه ها با محوریت مساجد انجام شود.

آمون خاطر نشان کرد: بانوان علاقمند در حوزه های فرهنگی و تربیتی می توانند فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir دریافت کرده و با تأیید امام جماعت یا هیأت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8702
  • 75 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.