تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

افزایش مصالحه در اجرای احکام کیفری اردبیل

  • کد خبر : 7901
  • 21 آبان 1402 - 8:15
افزایش مصالحه در اجرای احکام کیفری اردبیل
معاون اجرای احکام کیفری دادستان اردبیل با اشاره به استقرار یکی از شعب توسعه حل اختلاف در مجتمع اجرای احکام دادسرای اردبیل، از افزایش صلح و سازش در ماه های اخیر خبر داد.
به گزارش آذردید؛

❇️ معاون اجرای احکام کیفری دادستان اردبیل با اشاره به استقرار یکی از شعب توسعه حل اختلاف در مجتمع اجرای احکام دادسرای اردبیل، از افزایش صلح و سازش در ماه های اخیر خبر داده، گفت: علاوه بر تمام تلاش هایی که در بدو شکایات کیفری و قبل از ثبت پرونده ها در دادسرا برای اصلاح ذات البین و برقراری صلح و دوستی بین طرفین صورت می گیرد، پس از سیر مراحل قانونی شکایات و بعد از وصول پرونده ها به اجرای احکام کیفری دادسرا جهت اجرا نیز با تاکید دادستان مرکز استان سعی در برقراری صلح و سازش وجود دارد.

❇️ رنجبر افزود: از تیرماه سال جاری و در چهار ماه گذشته، ۵۱۸ پرونده در اردبیل قبل از اجرای حکم به واحد مصالحه اجرای احکام کیفری ارسال شده و ۴۰ درصد پرونده ها به صلح و سازش منجر شده است.

✅ گفتنی است؛ برابر اعلام چند روز گذشته معاون ارجاع دادستان مرکز استان نیز از بدو انتصاب دادستان جدید اردبیل و طی ۴ ماه گذشته، چهار هزار و چهار صد و بیست و دو فقره پرونده کیفری بدون ثبت در دادسرا به شوراهای حل اختلاف اردبیل ارجاع شده که در بیش از نصف پرونده ها، صلح و سازش برقرار شده است.

 

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7901
  • 72 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.