تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
وصیت‌نامه شهید «بهنام یوسفی»

الهی! من به وفاداری و خلوص، عمل نمودم؛ تو نیز مرا بپذیر

  • کد خبر : 8395
  • 07 آذر 1402 - 8:13
الهی! من به وفاداری و خلوص، عمل نمودم؛ تو نیز مرا بپذیر
شهید «بهنام یوسفی» پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۴۵، در شهرستان «اردبیل» دیده به جهان گشود و پنجم اسفندماه سال ۱۳۶۵ در عملیات «کربلا ۵» با سمت امدادگر در «شلمچه» بر اثر اصابت ترکش به پیکر مطهرش به شهادت رسید.
به گزارش آذردید؛

در وصیت‌نامه شهید «بهنام یوسفی» آمده است؛ آرزوی من این است که دانش‌آموزان، افرادی مفید و پاک برای خدمت به اسلام شوند و سنگر مقدس درس و علم را به دست منحرفان و منافقان که همیشه از صدر اسلام تاکنون بوده‌اند، ندهند.

شهید «بهنام یوسفی» پانزدهم شهریورماه سال ۱۳۴۵، در شهرستان «اردبیل» دیده به جهان گشود. پدرش «حسنعلی» و مادرش «پوراندخت» نام داشت. دانشجوی دوره‌ی کاردانی در رشته «معارف اسلامی» بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پنجم اسفندماه سال ۱۳۶۵ در عملیات «کربلا ۵» با سمت امدادگر در «شلمچه» بر اثر اصابت ترکش به پیکر مطهرش به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «بهنام یوسفی»:

شهادت، پیام است، هدف است و سخن است که باید گفت، نوشت، شنید و درک کرد.

هر قطره خون شهید با جامعه سخن‌ها می‌گوید، حرف‌ها دارد و نوشتاری است که صفحاتش باید در برابر دیدگان جامعه باشد.‌ای معبود من!‌ای آن‌که دل‌ها در لقای تو می‌تپد، من با ایمان قلبی خود نسبت به دین اسلام و در پی اجابت امر رهبرم و با احساس مسئولیت برای دفاع از دین تو و دین برگزیده رسول تو، به میدان جنگ آمدم.

خدایا! من با تو در شهادت دوستانم، در پرپر شدن لاله‌های جوان گلستان ایران عزیز و به هنگام بلند شدن ناله‌های کودکان مادر از دست داده در بمباران دشمن، با تو پیمان بستم و عهد نمودم که تا پایان راه باشم و حال بر پیمان خود وفا کرده‌ام.

الهی! من به وفاداری و خلوص، عمل نمودم؛ تو نیز مرا بپذیر.

سخنی دارم با دانش‌آموزان و آینده‌سازانی که قرار بود بعد از مدتی اندک، افتخار معلمی آن‌ها را داشته باشم.

خدا می‌داند چقدر علاقه به آگاهی، هوشیاری و تهذیب شما در وجود من موج می‌زند. آرزوی من این است که شما دانش‌آموزان، افرادی مفید و پاک برای خدمت به اسلام شوید و سنگر مقدس درس و علم را به دست منحرفان و منافقان که همیشه از صدر اسلام تاکنون بوده‌اند، ندهید.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8395
  • 100 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.