تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

بازدید سه ساعته مقام عالی قضایی استان اردبیل از تامین اجتماعی

  • کد خبر : 7379
  • 29 مهر 1402 - 18:37
بازدید سه ساعته مقام عالی قضایی استان اردبیل از تامین اجتماعی
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مسلماً، یکی از دستگاه های مهم در امر خدمت رسانی به مردم تأمین اجتماعی است که به لحاظ وظایف سازمانی و درگیری مستقیم آن با حوزه بهداشت درمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
به گزارش آذردید؛

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری دادگستری استان با حضور در تأمین اجتماعی استان ضمن بازدید از نحوه فعالیت و خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: مسلماً، یکی از دستگاه های مهم در امر خدمت رسانی به مردم تأمین اجتماعی است که به لحاظ وظایف سازمانی و درگیری مستقیم آن با حوزه بهداشت درمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . از طرفی نظر به گستردگی و خدمات این سازمان که عده زیادی از مردم را پوشش داده است ایجاب می کند، تا خدمات این سازمان با استفاده از ظرفیت های فن آوری های نوین به بهترین شکل ممکن به مردم ارایه شود تا ضمن برخورداری از کیفیت مطلوب با ایجاد سازکار های نظارتی از وقوع بسیاری از مشکلات و تخلفات احتمالی پیشگیری شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین جنبه های تحقق عدالت اجتماعی گستردگی آن در بین آحاد مردم است خاطر نشان کرد: ارایه عادلانه خدمات به ویژه در مناطق کم برخوردار بسیار مهم بوده و باید شرایطی فراهم گردد تا مردم حتی در دورترین نقطه نیز بتوانند از این خدمات بهره مند شوند و برای دریافت آن متحمل هزینه و مشکلات نگردند.

 

مقام عالی قضایی استان اظهار داشت: یکی از مهم ترین راهکارهای پیشرفت در امور و جلب رضایتمندی مردم تبیین عملکردها و اقدامات و نیز اطلاع رسانی های لازم از آخرین و بروزترین سیستم های ارایه خدمات به شهروندان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ضروری است تا از ظرفیت های موجود به ویژه صدا و سیما، نشریات و شبکه های مجازی آگاهی‌ها و اطلاع رسانی های لازم به مردم داده شود که مسلماً دریافت بازخورد مثبت از مردم موجب دلگرمی بیشتر در ارایه خدمت رسانی می گردد.

وی در ادامه قانونمداری، تکریم ارباب رجوع و تسریع در حل مشکلات آنان از موضوعات بسیار مهمی است که بایستی سرلوحه اقدامات و ارایه خدمات در تمامی دستگاه ها و نهاد ها باید باشد.

در این دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی ،ضمن قدردانی از حمایت های قضایی دادگستری استان، با ارایه گزارشی از وضعیت استان، از پوشش بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان با ارایه بیش از ۳۰ خدمات پرکاربرد به مردم، خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7379
  • 45 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.