تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

برنامه میز خدمت هفتگی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل برگزار می‌شود

  • کد خبر : 9270
  • 29 آذر 1402 - 10:34
برنامه میز خدمت هفتگی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل برگزار می‌شود
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و حل مشکلات واحدهای تولیدی، میز خدمت هفتگی این شركت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می‌شود.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استاندار اردبیل در خصوص تسریع روند سرمایه‌گذاری در استان، اظهار داشت: با تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی، بازدید مستمر از واحدهای تولیدی و برنامه میز خدمت هفتگی این شرکت با حضور کلیه معاونین و مدیران در روزهای چهارشنبه هرهفته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برگزار می‌شود تا موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به صورت حضوری و میدانی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و مرتفع شود.
وی از پذیرش و ملاقات با کلیه مراجعین در ساعات اداری به صورت همه روزه در حوزه مدیریت این شرکت خبر داد و تصریح کرد: از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تسهیل امور مراجعین، درج شماره تماس مدیرعامل در سطح ساختمان و معرفی جانشین برای تمامی حوزه‌ها بوده است تا سرمایه‌گذاران بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای به بیان مشکلات خود اقدام کنند و خللی در روند رسیدگی به درخواست‌های آنان ایجاد نشود.
علایی از دیگر مزایای برگزاری میز خدمت و ملاقات مردمی را کاهش بروکراسی‌های اداری برشمرد و خاطرنشان کرد: با همکاری تمامی مسئولان تلاش خواهیم کرد تا بسترهای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود که خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده‌، شاهد حضور سرمایه‌گذاران بسیار خوبی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هستیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: اگر به دنبال توسعه استان هستیم باید توجه ویژه‌ای به واحدهای صنعتی و مقوله تولید داشته باشیم و نیاز است تا از سرمایه گذاران حمایت جدی کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9270
  • 71 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.