تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

برگزاری دادگاه علنی برخط با حضور رئیس کل دادگستری استان

  • کد خبر : 9818
  • 14 دی 1402 - 21:48
برگزاری دادگاه علنی برخط با حضور رئیس کل دادگستری استان
با حضور رئیس کل دادگستری استان دادگاه علنی برخط با موضوع ابطال سند رسمی در شعبه هفت داگاه حقوقی شهرستان اردبیل رأس ساعت 10 صبح برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

 

 

 

بازدید رئیس کل دادگستری استان از مجتمع دادگاه های عمومی و حقوقی اردبیل/ برگزاری دادگاه علنی برخط با حضور رئیس کل دادگستری استان

 

به گزارش اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان، در حاشیه این بازدید و دردیدار با قضات محاکم دادگاه های عمومی و انقلاب اردبیل، ابتدا با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، با گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در ادامه با محکوم کردن اقدام تروریستی جنایت‌بار گلزار شهدای کرمان و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به حضرت ولیعصر(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مردم شریف و بزرگ ایران تسلیت گفت.

وی در ادامه با قدردانی از مسئولان، قضات و کارمندان دادگاه های عمومی و حقوقی اردبیل، وضعیت محاکم و اجرای احکام مدنی را از حیث شاخص های ارزیابی مطلوب ذکر کرده بر لزوم تسریع توأم با دقت در رسیدگی ها ، تکریم بیش از پیش ارباب رجوع و نیز استفاده حداکثری از ظرفیت های فناوری های نوین در پیشبرد امور تأکید کرد.

همچنین با حضور رئیس کل دادگستری استان دادگاه علنی برخط با موضوع ابطال سند رسمی در شعبه هفت داگاه حقوقی شهرستان اردبیل رأس ساعت ۱۰ صبح برگزار شد.

در حاشیه این بازدید مقام عالی قضایی استان پاسخ گوی اربابان رجوع حاضر در مجتمع نیز شده و ضمن استماع مشکلات و مسائل دستورات لازم را صادر نمود .

 

اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9818
  • 78 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.