تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

برگزاری مراسم معارفه‌ مدیر بازرسی و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل

  • کد خبر : 8507
  • 09 آذر 1402 - 15:14
برگزاری مراسم معارفه‌ مدیر بازرسی و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل
طی مراسمی و با حکم شهردار اردبیل، نقی قبائی به‌عنوان مدیریت بازرسی شهرداری و محمدحسن قبادی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل منصوب شدند.
به گزارش آذردید؛

 

طی مراسمی و با حکم شهردار اردبیل، نقی قبائی به‌عنوان مدیریت بازرسی شهرداری و محمدحسن قبادی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل منصوب شدند

آیین تودیع و معارفه مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل با حضور محمود صفری شهردار اردبیل و میرمحمد سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، با حکم شهردار اردبیل، نقی قبائی به عنوان مدیر بازرسی شهرداری و محمدحسن قبادی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری منصوب شدند. پیش از این نقی قبائی، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل را به عهده داشت.

شهردار اردبیل در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و زحمات شایسته‌ی نقی قبایی در مدیریت ارتباطات، اظهار کرد: روابط عمومی شهرداری یکی از حساس‌ترین مجموعه‌های شهرداری است که از مدیر جدید انتظار داریم با همدلی و ارتباطات موثر با اصحاب رسانه و بارویکرد تولید محتوا نسبت به انعکاس اخبار و عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری اقدام کند.

میرمحمد سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: از زحمات آقای قبایی در مدیریت امور ارتباطات شهرداری قدردانی می‌کنیم و ضمن تبریک به آقای قبادی، انتظار داریم با تکیه بر جهاد تبیین و با اصول تولید محتوا نسبت به انعکاس عملکرد مدیریت شهری اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

سیدهاشمی بیان کرد: آموزش شهروندی در جهت استفاده و نگهداری درست از امکانات مدیریت شهری و کاهش ترافیک از دیگر انتظارات از مدیریت روابط عمومی شهرداری است.

همچنین در پایان مراسم از زحمات حمید رفیعی در مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اردبیل تقدیر شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8507
  • 131 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.