تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

برگزاری مسابقات قرآن کریم در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل

  • کد خبر : 10248
  • 09 بهمن 1402 - 12:33
برگزاری مسابقات قرآن کریم در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل
مرحله مقدماتی بیست و هفتمین دوره از مسابقات قرآن کریم با حضور پر شور کارکنان و خانواده های گرامی پرسنل در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

بیست و هفتمین دوره از مسابقات قرآن در رشته های تحقیق ، ترتیل و نهج‌ البلاغه با حضور پر شور کارکنان و خانواده های گرامی پرسنل در منطقه اردبیل برگزار شد.

 سید حجت مدنی مدیر منطقه اردبیل ضمن حضور در این مراسم و‌ محفل معنوی، حضور حداکثری کارکنان و خانواده های شرکت کننده را یکی از برکات و توجهات الهی عنوان کرد، افزود: یکی از عملکرد های مطلوب و ارزشمند وزارت نفت در طول سالیان مدید برگزاری مسابقات قرآنی در سطح وسیع در بین کارکنان و خانواده های عظیم این صنعت می باشد.

 وی خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در محیط جامعه، بهره‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روزمره و ایجاد شورونشاط قرآنی در بین اقشار مختلف از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بوده است. مدنی در ادامه به این حدیث پیامبر اکرم (ص) اشاره کردند:« اِنَّ البَیتَ اِذا کَثُرَ فیهِ تِلاوَهُ القُرآنِ کَثُرَ خَیرُهُ وَ اتَّسَعَ اَهلُهُ وَ اَضاءَ لاَهلِ السَّماءِ کَما تُضى ءُ نُجومُ السَّماءِ لاَهلِ الدُّنیا؛» « خانه اى که در آن قرآن فراوان خوانده شود، خیر آن بسیار گردد و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمانیان بدرخشد چنان که ستارگان آسمان براى زمینیان مى درخشند.».

در ادامه مراسم از خدمات ارزنده جلیل خروشی، مسئول خدمات اداری، اجتماعی و رفاهی منطقه که بهمن ماه سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل گردیدند، قدردانی شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10248
  • 59 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.