تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری دور دریاچه شهرک مغان

  • کد خبر : 9000
  • 20 آذر 1402 - 13:27
برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری دور دریاچه شهرک مغان
همایش بزرگ دوچرخه سواری دور دریاچه شهرک مغان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز به مسافت بیش از 5 کیلومتر برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

این همایش که با حضور دوچرخه سواران به میزبانی شرکت کشت و صنعت مغان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، مخابرات منطقه ای اردبیل و همراه اول با همت اداره تربیت بدنی امور رفاه، بیمه و خدمات عمومی شرکت انجام شد، جوایز نقدی به تعداد ۵۰ نفر و غیرنقدی به تعداد ۳۰ نفر اهدا گردید. همچنین به تمامی شرکت کنندگان از سوی همراه اول، سیم کارت رایگان دانش آموزی هدیه شد.

صفرعلی نظریان، عضو هیئت مدیره شرکت در مراسم اختتامیه همایش دوچرخه سواری با تاکید بر توسعه فعالیت های ورزشی اظهار داشت: هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حمایت از برنامه های ورزشی را در دستور کار قرار داده است و در این راستا مسابقات متعددی را در رشته های مختلف ورزشی به مورد اجرا می گذارد.

عضو هیئت مدیره شرکت با اشاره به تاثیر گسترش فعالیت های ورزشی در کاهش برخی آسیب های اجتماعی افزود: توسعه فعالیت های ورزشی شادابی و نشاط را در جامعه تزریق می کند.

لازم بذکر است، در همایش دوچرخه سواری مذکور، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان؛ رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان؛ رئیس اداره سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان؛ عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری کشور؛ رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان؛ رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان و جمعی از مدیران شرکت حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9000
  • 63 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.