تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

بیانیه مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل به مناسبت شهادت سردار دل‌ها

  • کد خبر : 9758
  • 13 دی 1402 - 9:37
بیانیه مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل به مناسبت شهادت سردار دل‌ها
مديرعامل و كاركنان شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل طی بیانیه‌ای، فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان باوفایش را بر ملت شریف ایران تسلیت گفتند.
به گزارش آذردید؛

مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل طی بیانیه‌ای، فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان باوفایش را بر ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

در این بیانیه آمده است:

« بسم رب الشهداء و الصدیقین»

فرا رسیدن سالروز شهادت سردار شجاع و سرافراز اسلام، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان خستگی ناپذیرش، فرصت مغتنمی است تا ضمن ارج نهادن بر مقام شامخ شهداء و پاسداشت شکیبایی و ایثار خانواده‌های معظم آنان و بر تاسی از فرامین رهبری، بار دیگر با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) و مقام معظم رهبری «مدظله» تجدید میثاق نموده و بر روح بزرگ و والامقام شهیدان این انقلاب، سلام و درود بفرستیم.

در این حادثه تلخ، یکبار دیگر چهره کریه و منفور استکبار نمایان شد و مظلومیت، حقانیت و ایستادگی امت اسلام در برابر جبهه کفر، شرک و نفاق جهانی به نمایش گذاشته شد.

بی‌شک اشتباه استراتژیک آمریکای خبیث و متحدان مزدورش در به شهادت رساندن حاج قاسم عزیز که با قتل و عام مردم بی‌دفاع غزه همچنان ادامه دارد، باعث نیرومند و شکوفاتر شدن روز افزون محور مقاومت در منطقه خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9758
  • 77 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.