تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

تجلیل و قدردانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فرمانده سپاه حضرت عباس استان

  • کد خبر : 10473
  • 25 بهمن 1402 - 10:18
تجلیل و قدردانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از فرمانده سپاه حضرت عباس استان
به مناسبت فرا رسیدن حلول ماه مبارک شعبان و خجسته زادروز ولادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) و روز پاسدار، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان تجلیل و قدردانی کرد.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پاسداران به عنوان رهروان و پویندگان راه سرخ امام شهیدان و سرور آزادگان جهان و پیروان طریق سبز حقیقت و عدالت هستند که با چشم دل و با تمام وجود، از کیان و عزت میهن و ملت خویش پاسداری و حراست می‌کنند.
وی با اشاره به نقش بسیار مهم و حیاتی سپاه در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور، گفت: سپاه در همه حال و در عرصه‌های مختلف کشور در خدمت نظام و در کنار آحاد مردم بوده‌ است و تا پای جان و با دفاعی جانانه، حقانیت هدف و مقصود خویش را به جهانیان به اثبات رسانده‎اند.
علایی تصریح کرد: امروز نیز به جهت نگاه ایثارگرانه‌ و ظرفیتی که در سپاه وجود دارد، این نهاد مردمی می‌تواند نقش بسیار مهمی در کمک به واحدهای تولیدی و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور داشته باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، خاطرنشان کرد: فرا رسیدن خجسته سالروز ولادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) که مزین به نام پاسدار می‎باشد، فرصت مغتنمی است تا از جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان تشکر و قدردانی شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10473
  • 85 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.