تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

تجمع بزرگ فرزندان حاج قاسم در اردبیل برگزار می شود

  • کد خبر : 9509
  • 04 دی 1402 - 9:17
تجمع بزرگ فرزندان حاج قاسم در اردبیل برگزار می شود
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: همزمان با سراسر کشور و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و ایستادگی با حضور دانش آموزان اردبیلی، تجمع بزرگ فرزندان حاج قاسم برگزار خواهد شد.
به گزارش آذردید؛

کلام اله صفری اظهار داشت: دشمنان انقلاب به شدت به دنبال کمرنگ کردن روحیه حماسه و شهادت طلبی فرزندان این آب و خاک بوده و تلاش بسیاری کرده اند تا یاد و نام حاج قاسم در دل نوجوانان و جوانان رو به فراموشی سپرده شود.

صفری با اشاره به رشادت ها و خدمات بسیار ارزنده شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت افزود: بمنظور ارج نهادن به این خدمات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در مزکر استان و در شهرستان ها با حضور حماسی خود یاد و خاطره آن بزرگ مرد انقلاب و دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تجمع برزگ دانش آموزان با محوریت استان کرمان و با حضور و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش بصورت وبینار برای دانش آموزان برگزار و در ادامه شاهد اجرای برنامه های فاخرخواهیم بود.

کلام اله صفری اظهار داشت: دانش آموزان شرکت کننده عموماً اعضای تشکل های دانش آموزی بوده و در روز پنجشنبه ۷ دی ماه در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) حضور خواهند یافت.

صفری افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، تولید محتواهای چند رسانه ای، پویش ملی نسل طوفان، قرائت میثاق نامه در مراسم صبحگاه مدارس، نصب تصاویرشهید سلیمانی و تشریح ابعاد مختلف زندگانی آن ابرمرد آسمانی جزو برنامه های متنوعی است که در سطح مدارس استان و درطول ایام سالگرد شهادت آن شهید عزیز اجرا خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9509
  • 82 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.