تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

تشکیل دیده بان خبری و مطالبه‌گری از دستگاه‌های دولتی توسط اهالی رسانه

  • کد خبر : 10405
  • 18 بهمن 1402 - 9:27
تشکیل دیده بان خبری و مطالبه‌گری از دستگاه‌های دولتی توسط اهالی رسانه
مسئول بسیج رسانه اردبیل با بیان اینکه دیده بان خبری و مطالبه‌گری از دستگاه‌های دولتی توسط اهالی رسانه استان را انجام خواهیم داد، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سال جاری پیش رو داریم و در ایجاد مشارکت حداکثری از توان و ظرفیت‌های اهالی رسانه استان کمک خواهیم گرفت.
به گزارش آذردید؛

اسلام پیله ور ملکی مسئول بسیج رسانه استان اردبیل در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر با اشاره به برگزاری نهمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سال جاری، اظهار داشت: امسال برنامه جام رسانه امید از اقدامات بسیج رسانه استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای تولید محتوای ۲۴ ساعته جهت امیدآفرینی اقدام خواهیم کرد، افزود: از ظرفیت اصحاب رسانه استان در تولید محتوا استفاده خواهیم کرد.

مسئول بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به اینکه در سال جاری اجرای راویان پیشرفت برای امیدآفرینی را در برنامه کاری خود داریم، افزود: برنامه بازدید و انعکاس خبری اهالی رسانه از واحد‌های صنعتی استان و انعکاس فعالیت و تولید در استان را انجام خواهیم داد.

ملکی با بیان اینکه دیده بان خبری و مطالبه‌گری از دستگاه‌های دولتی توسط اهالی رسانه استان را انجام خواهیم داد، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در سال جاری پیش رو داریم و در ایجاد مشارکت حداکثری از توان و ظرفیت‌های اهالی رسانه استان کمک خواهیم گرفت.

پیله‌ور خاطرنشان کرد: امروز همه می‌توانند وارد عرصه رسانه جهانی شوند و ما درصدد هستیم تا به رسانه های کشوری راه پیدا کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10405
  • 57 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.