تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

جلسه دادرسی برخط به صورت علنی در حوزه قضایی نمین برگزار شد

  • کد خبر : 10467
  • 25 بهمن 1402 - 8:24
جلسه دادرسی برخط به صورت علنی در حوزه قضایی نمین برگزار شد
رئیس دادگستری نمین گفت: برای نخستین‌بار در سطح شهرستانهای استان و با هدف دسترسی بهتر اقشار مختلف مردم به خدمات قضائی و آشنایی بیشتر جوامع هدف با نحوه رسیدگی و کیفیت دادرسی‌ها، این جلسه دادرسی به صورت علنی و برخط در ساعت ۹:۳۰ صبح سه شنبه ١٤٠٢.١١.٢٤ در شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی نمین، برگزار شد.
به گزارش آذردید؛

افشین ورزند ، رئیس دادگستری نمین گفت: برای نخستین‌بار در سطح شهرستانهای استان و با هدف دسترسی بهتر اقشار مختلف مردم به خدمات قضائی و آشنایی بیشتر جوامع هدف با نحوه رسیدگی و کیفیت دادرسی‌ها، این جلسه دادرسی به صورت علنی و برخط در ساعت ۹:۳۰ صبح سه شنبه ١۴٠٢.١١.٢۴ در شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی نمین، برگزار شد.
وی افزود: یکی از اصول مورد نظر در سند تحول قضائی که همواره مورد تأکید رئیس قوه قضائیه نیز بوده و هست، استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین به منظور تضمین دستیابی آسان و رایگان همگان به خدمات قضائی است.
رئیس دادگستری نمین خاطر نشان کرد: برگزاری دادگاه‌های علنی برخط علاوه بر ایجاد شفافیت بیشتر در فرآیندهای رسیدگی قضائی، کمک به استحکام مبانی صدور احکام و اتقان آرا، ایجاد و نهادینه‌سازی فضای مباحثه و برقراری زمینه‌های طرح، بیان و ارائه انتقادات سازنده باعث می‌شود محافل علمی و پژوهشی و جوامع دانشگاهی، کارآموزان وکالت و کارآموزان قضائی با صرف وقت و هزینه بسیار کمتر، کسب تجربه جدید داشته باشند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10467
  • 119 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.