تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

حمایت همه‌جانبه از نیازمندان اردبیلی در موسسه ائمه اطهار(ع)

  • کد خبر : 10424
  • 18 بهمن 1402 - 14:52
حمایت همه‌جانبه از نیازمندان اردبیلی در موسسه ائمه اطهار(ع)
مدیر موسسه مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) گفت: این موسسه از سال 1385 به صورت رسمی فعالیت به صورت هیئت امنایی را شروع کرده و 23 نفر به صورت افتخاری در این موسسه کار میکنند.
به گزارش آذردید؛

طلوعی مدیر موسسه مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این موسسه از سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی فعالیت به صورت هیئت امنایی را شروع کرده و ۲۳ نفر به صورت افتخاری در این موسسه کار میکنند.

۶۶ نفر از کادر مجموعه در زمینه های مختلف همچون مدد کاری، مراقبت، روان شناس و غیره فعالیت دارند که از هر مرکز عموما رشته های تخصصی هستند و از بین این افراد مدد کار بیشتر گروه های دیگر بوده و از شیرخوار تا بزرگسال مورد حمایت قرار گرفته‌اند.

طلوعی خاطر نشان کرد: حدود چهار ماه از زنان مورد خشونت قرارگرفته نگهداری میشود و بعد از ترخیص این افراد ۲ سال هم از آنها پشتیبانی میشود تا اسیب دیگری نبینند این موسسه برای حمایت زنان است.

وی بیان کرد: از معلولان ذهنی پسران زیر ۷ سال تحت پوشش قرار داده ایم که از کل استان ها پذیرش داریم ما در موسسه کارگاه های مختلفی داریم و کارگاه های دیگری هم هستند که به صورت افتخاری با ما همکاری می کنند.

در این موسسه به ۵۰۰ نفر زیر ۶ سال و ۴۰۰ نفر بالای ۶ سال مستمری پرداخت میشود و در استان اردبیل۲۰۰ نفر افراد کوتاه قامت ثبت شده که تعداد انبوهی از آنها نیازمند بوده و حمایت می‌شوند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10424
  • 49 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.