تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

درخشش تکواندوکاران اردبیل در رقابت‌های پومسه کشور

  • کد خبر : 8561
  • 11 آذر 1402 - 9:16
درخشش تکواندوکاران اردبیل در رقابت‌های پومسه کشور
رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل از درخشش تکواندوکاران اردبیل در رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور خبر داد و گفت: پومسه‌رو‌های اردبیل عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.
به گزارش آذردید؛

ورج خوشروزی از درخشش تکواندوکاران اردبیل در رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور خبر داد و گفت: پومسه‌رو‌های هیأت تکواندو استان اردبیل با کسب عناوین دوم و سوم تیمی و انفرادی در این دوره از رقابت‌ها درخشیدند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های هفته‌های هفتم و هشتم هفدهمین دوره لیگ پومسه دسته یک کشور (منطقه یک) با عنوان «جام نشاط» به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهید مدافع حرم مهدی عسگری با حضور ۲۴۷ پومسه رو در تهران برگزار شد، گفت: این رقابت‌ها با حضور پومسه‌کاران ۱۰ استان البرز، قزوین، زنجان، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و کرمانشاه در دو بخش استاندارد و ابداعی پیگیری شد.

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل گفت: از استان اردبیل پنج تکواندوکار در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که هر پنج ورزشکار توانستند با کسب عناوین تیمی و انفرادی بدرخشند.

وی با بیان اینکه تیم پومسه هیأت تکواندو استان اردبیل متشکل از اشکان مجد، مهدی نظری، محمدامین فخیمی، مهدی بخشی و معراج قنبرلو در رقابت‌های تیمی سه نفره ۱۸ تا ۳۰ سال به عنوان سوم دست یافت، گفت: در رقابت‌های پومسه تیمی دو نفره ابداعی بالای ۱۸ سال نیز تیم هیأت تکواندو استان اردبیل نائب قهرمان شد.

خوشروزی به نتایج انفرادی این دوره از رقابت‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در مسابقه پومسه انفرادی ابداعی رده سنی بالای ۱۸ سال مهدی بخشی به عنوان سومی دست یافت.

وی گفت: امیرمهدی کرامتی نیز در رقابت‌های تیمی استاندارد ۱۲ تا ۱۴ به عنوان سوم دست یافت.

رئیس هیأت تکواندو استان اردبیل با بیان اینکه کسب نتایج در مسابقات ملی نیازمند برگزاری اردو‌های برون استانی و شرکت در رقابت‌های منطقه‌ای است گفت: ورزش قهرمانی و کسب مدال نیازمند حمایت مسئولان از تیم‌های پایه و برگزاری اردو‌های مشترک برون استانی قوی است.

وی تصریح کرد: رقابت با تیم‌های قوی مهمترین عامل موفقیت نوجوانان و جوانان استان اردبیل برای افتخارآفرینی در سطح ملی است و هرچقدر مسابقات با تیم‌های قوی بیشتر برگزار شود آینده‌سازان هیأت تکواندو استان اردبیل نیز از آمادگی و مهارت بیشتری برای کسب مدال و عنوان قهرمانی در رقابت‌های ملی برخوردار خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8561
  • 58 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.