تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

دور تند #انتصابات در اردبیل

  • کد خبر : 7821
  • 18 آبان 1402 - 10:37
دور تند #انتصابات در اردبیل
 این روزها با نزدیک شدن به ایام انتخابات بوی #استخدام‌های_سفارشی در استان بیش از گذشته به مشام می‌رسد و مثل اینکه #نمایندگان_مردم_درمجلس به تمام وظایف خود به عنوان #خادم_ملت عمل نموده و کاری مهم‌تر از #انتصابات و #استخدام_سفارشی ندارند.
به گزارش آذردید؛

📌این روزها با نزدیک شدن به ایام انتخابات بوی #استخدام‌های_سفارشی در استان بیش از گذشته به مشام می‌رسد و مثل اینکه #نمایندگان_مردم_درمجلس به تمام وظایف خود به عنوان #خادم_ملت عمل نموده و کاری مهم‌تر از #انتصابات و #استخدام_سفارشی ندارند.

📌متاسفانه عده‌ای به جای حل مشکلات مردم به مراکز کاریابی تبدیل شده‌اند و کار به جایی کشیده که لقب #سلطان_انتصابات با افتخار به اردبیل تعلق یافته است. 📌 تاکنون هیچ مدیر و مسئولی هم ناظر این #انتصابات نبوده تا جایی که کار را به جایی کشاندند که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برای نشان دادن نارضایتی خود در بحث #انتصابات واکنش نشان داده هر چند که گوش شنوایی هم وجود ندارد.

📌در شرایطی که انتظار مردم از نمایندگانشان مطالبه‌گری آن‌ها برای ایجاد #عدالت‌محوری است، مشخصا در بیشتر کارشکنی‌ها پای همین منتخبان در میان است و همزمان با نزدیک شدن به ایام #انتخابات برای آن‌ها یادآوری می‌شود که عمل به وظایف اصلیشان که خدمت به مردم بود، فراموش شده است.

📌بی‌توجهی به نخبگان و جوانان بااستعداد و خلاق جامعه و جهت‌دهی سیاسی به موضوع #استخدام_سفارشی در استان اردبیل که به یک برنامه روتین بدل گشته، کاری بسیار ناشایست بوده و بی‌شک ظلم بزرگی در حق آینده استان و مردم است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7821
  • 54 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.