تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

فعالیت هیات اتومیلیرانی اردبیل پویاترین شرایط را دارد

  • کد خبر : 10028
  • 24 دی 1402 - 8:39
فعالیت هیات اتومیلیرانی اردبیل پویاترین شرایط را دارد
رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:باحضور یعقوب کشاور درهیات موتور سواری واتومبیلرانی استان اردبیل این هیات به پویاترین هیات کشور تبدیل شده است.
به گزارش آذردید؛

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:باحضور یعقوب کشاور درهیات موتور سواری واتومبیلرانی استان اردبیل این هیات به پویاترین هیات کشور تبدیل شده است.

مازیار ناطمی گفت:باحضور یعقوب کشاورز به عنوان رئیس هیات موتور سواری واتومبیلرانی استان اردبیل فعالیت ها وبرنامه های مناسبی درهیات استان. انجام شده وهیات استان اردبیل به پویاترین هیات کشور تبدیل شده است.

مازیار ناظمی گفت :قطعا احداث پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیلرانی در استان اردبیل کمک شایانی به پیشرفت این رشته ورزشی در استان خواهد داشت که امیدواریم مسئولان استان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

یعقوب کشاورز رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل هم گفت:رالی آذربایجان با همکاری هیئت های استان اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای این رالی انجام شده است

وی گفت :شرکت خودرویی فرداموتورز با عقد تفاهم‌نامه با هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل اسپانسر این هیئت شده و تمامی هزینه‌های مالی هیئت استان توسط این شرکت تامین می‌شود که بنده از سایر شرکت‌های خودرویی نیز برای حمایت از این رشته دعوت می‌کنم.

کشاورزنبود پیست اختصاصی موتورسواری و اتومبیلرانی در استان اردبیل، مهم‌ترین مشکل هیئت استان است که امیدواریم با توجه ویژه مسئولان این استان این مشکل برطرف شود.

وی گفت :هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل در مسابقات کشوری موتورسواری حضور فعالی داشته و آقای ساسان اکبری از تیم استان اردبیل، مقام‌های متعدد قهرمانی در مسابقات کشوری برای هیئت استان کسب کرده است.

کشاورز تصریح کرد:برای اولین بار مسابقه رالی آفرود بیابانی از مسیر سردابه به سرعین در اردبیل و به همت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10028
  • 52 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.