تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

قدس و فلسطین مسئله آخرالزمانی در تبیین حق و باطل است

  • کد خبر : 7984
  • 22 آبان 1402 - 14:44
قدس و فلسطین مسئله آخرالزمانی در تبیین حق و باطل است
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: توجه به اهمیت و حساسیت مسئله فلسطین و جایگاه بیت المقدس در نظام اندیشه دینی و قرآن و نیز جایگاه آن در نظم نوین جهانی باید برای کنشگران فرهنگی و مبلغان دینی بیان شود تا در بین افکار عمومی روشنگری صحیح صورت گیرد.
به گزارش آذردید؛

🔰مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل دوره آموزشی «فلسطین طلایه دار تمدن نوین اسلامی» ویژه روحانیون مستقر شهرستان های نیر، نمین و سرعین و نیز بانوان طلبه، در سخنانی گفت: توجه به اهمیت و حساسیت مسئله فلسطین و جایگاه بیت المقدس در نظام اندیشه دینی و قرآن و نیز جایگاه آن در نظم نوین جهانی باید برای کنشگران فرهنگی و مبلغان دینی بیان شود تا در بین افکار عمومی روشنگری صحیح صورت گیرد.

🔰 حجت الاسلام جعفرزاده بر ضرورت تبلیغ گسترده پویش سراسری «حریفت منم» تاکید کرد و افزود: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات ددمنشانه اسرائیل و حامیان جنایتاکارش، پویش «حریفت منم» به عنوان جریان انقلابی اصیل در ایران اسلامی اجرا می شود که تا کنون ۱۰ میلون نفر به این پویش پیوستند.

🔰 وی یکی از اثرات مهم ادامه پویش «حریف منم» را توقف جنگ اسرائیل بر علیه مردم مظلوم غزه عنوان کرد و افزود: همراهی افکار عمومی ایران و حمایت عموم مردم از حماس و جبهه مقاومت باید توسط آحاد جامعه علی الخصوص روحانیون، مبلغین ، فعالان فرهنگی و بانوان کشنگر دینی صورت گیرد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7984
  • 62 بازدید

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.