تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

مجوز انتشار آگهی برای حسابرسی بودجه سال ۱۴۰۲ صادر شد

  • کد خبر : 8121
  • 26 آبان 1402 - 19:42
مجوز انتشار آگهی برای حسابرسی بودجه سال ۱۴۰۲ صادر شد
🔹عضو هیئت رئیسه شورای شهر از تصویب لایحه جابجایی اعتبار پروژه های منطقه ۲ و ۳ خبر داد.
به گزارش آذردید؛

🔺سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در نودمین جلسه رسمی شورای شهر با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و هفته‌ بسیج، موفقیت تیم فوتبال شهرداری اردبیل را تبریک گفت.

🔹وی ضمن یادآوری حضور در راهپیمایی سراسری روز شنبه در حمایت از ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه افزود: در نودمین جلسه رسمی شورای شهر ۲ طرح و هفت لایحه و چندین فقره نامه‌های واصله از فرمانداری اردبیل مطرح و بررسی شد.

🔹عضو هیئت رئیسه شورای شهر با اشاره به تصویب لایحه جابجایی اعتبار پروژه های منطقه ۲ و ۳ گفت: بنا به ضرورت این دو مورد جابجایی اعتبار به تصویب رسید و مقرر شد با توجه ویژه پیاده روهای منطقه دو ترمیم و عملیات عمرانی کانال کمربندی دوم شهرک نهستان و ملا یوسف با شتاب بیشتری تداوم یافته و به اتمام برسد.

🔹 سخنگوی شورای شهر اردبیل ادامه داد: نظر به اینکه شرکت تعاونی شهرک ولیعصر تاکنون متأسفانه این شهرک را به شهرداری تحویل نداده و مجموعه شهرداری نیز در ارائه خدمات با مشکلات قانونی مواجه است.

🔹سلامت صفری افزود: جهت رفع مشکلات این شهرک دنبال راهکار بودیم که وجود صورت جلسه با امضای دادستان محترم و شهردار اردبیل بستر تصمیم گیری را فراهم کرد و مجوز داده شد، زمینی که ۶ هزار متر مربع بعدا به حریم شهرک الحاق شده بود در حد آورده آن خدمات ضروری و آسفالت به معابر اصلی شهرک توسط شهرداری صورت گیرد.

🔹 وی با اشاره به وجود مشکلات شهرک ولیعصر و چندین شهرک‌ مشابه دیگر در اردبیل افزود: کل اعضای شورای اسلامی شهر درخواست و تاکید داشتند که مراجع محترم قضایی وضعیت شرکت تعاونی مربوطه را تعیین تکلیف کند تا در مراحل بعدی امکان ارائه خدمات همه جانبه به این شهرک و سایر شهرک‌های دارای مشکل حاصل شود.

🔹صفری با بیان اینکه در این جلسه مجوز لازم در مورد پروژه قطار و دوچرخه تفریحی شورابیل مطابق متن لایحه داده شده صادر شد؛ گفت: تعدادی از لوایح مربوط به احکام قضایی صادره مربوط به اجرائیات شهرداری و موارد دیگر به تصویب رسید اما لایحه های مربوط به مسجد ائمه و حمایت از زندانیان آرای لازم را کسب نکرد.

🔹صفری ادامه داد: از موارد مهم این جلسه نیز انتشار آگهی برای فراخوان انتخاب حسابرسی رتبه یک برای حسابرسی سال ۱۴۰۲ شهرداری مرکز، مناطق و سازمانهای تابعه بود که مجوز لازم داده شد.

🔹سلامت صفری همچنین بیان کرد: در راستای کمک به اهالی محترم حریم پل دارو پخش که املاک آنها در طرح تعریض قرار دارد، مقرر شد شهرداری با اصلاح لازم، مجددا لایحه‌ پیشنهادی خود را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

🔹سخنگوی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به علت همکاری ضعیف زیرمجموعه شهرداری و عدم انجام به موقع حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ علیرغم انتخاب بموقع حسابرس از سوی شورا ، از شهردار خواستند موضوع را شخصا پیگیری و بر حسن اجرای کامل آن نظارت مستقیم داشته و نتیجه را به شورا ارسال دارند و برای سالم سازی مجموعه شهرداری نیز بیش از پیش همت گمارند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8121
  • 48 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.