تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

مجوز بهره‌برداری از ۵ دستگاه ناوگان اتوبوس به بخش خصوصی صادر شد

  • کد خبر : 10147
  • 02 بهمن 1402 - 11:15
مجوز بهره‌برداری از ۵ دستگاه ناوگان اتوبوس به بخش خصوصی صادر شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن گرامیداشت روز غزه و آرزوی پیروزی بر محور مقاومت, از مجموعه دستگاه‌های امنیتی، دفاعی و انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش از اقدام به موقع فرامرزی سپاه تقدیر و قدردانی کرد.
به گزارش آذردید؛

سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن گرامیداشت روز غزه و آرزوی پیروزی بر محور مقاومت, از مجموعه دستگاه‌های امنیتی، دفاعی و انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش از اقدام به موقع فرامرزی سپاه تقدیر و قدردانی کرد.

وی ضمن اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام یافته در خصوص برفروبی در مجموعه شهرداری گفت: هنوز مردم در معابر کم عرض و کوچه ها گرفتارند و در تردد با مشکل جدی مواجهند و شهرداری باید بر تلاش خود بیفزاید

سخنگوی شورای شهر در خصوص لایحه های بررسی و تصویب شده در این جلسه گفت: در مورد نحوه به کارگیری و بهره‌برداری از ناوگان اتوبوس، مجوز ۵ دستگاه به بخش خصوصی با شرایط اخذ تضمین برای واگذاری و تضمین در خدمت رسانی به قیمت روز و به شرط هوشمندسازی صادر شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل ادامه داد: نظارت بر مسائل مالی و حسابرسی از وظایف مهم شورای شهر است. در این جلسه ضمن انتقاد اعضای شورای شهر از وضعیت پیش آمده و فرایند مربوط به حسابرسی سال ۱۳۹۹ و نگرانی از وضعیت آتی، لایحه پیشنهادی شهرداری در مورد الحاقیه قرارداد حسابرسی سال ۱۴۰۰ فی مابین شورای شهر و موسسه حسابرسی منتخب بررسی و به تصویب رسید.

صفری با اشاره به اینکه در نهایت در این جلسه ۱۳ بند دیگر مربوط به لوایح تملک، توافق‌ها و واگذاری‌ها، خریدها و خدمات و نامه‌های واصل از فرمانداری بررسی و تصویب شد؛ افزود: لایحه ذخیره مرخصی پرسنل جمعی شهرداری اردبیل نیز جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10147
  • 58 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.