تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

مجوز صدور پروانه رایگان برای توافق با صاحبان املاک حریم پل داروپخش صادر شد

  • کد خبر : 8519
  • 10 آذر 1402 - 15:09
مجوز صدور پروانه رایگان برای توافق با صاحبان املاک حریم پل داروپخش صادر شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل مصوبات و لوایح شهرداری در نود و دومین جلسه رسمی شورای شهر را تشریح کرد.
به گزارش آذردید؛

🔹سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در تشریح مصوبات و لوایح شهرداری در نود و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: در اولین لایحه ارسالی شهرداری به شورا، در اثر سهل انگاری مدیران گذشته در شهرداری قریب به یک دهه بود که اختلافاتی با شرکت توسعه مسکن در مورد تغییر کاربری پیش آمده که مجوز داده شد شهردار از محل قطعات الحاقی موضوع را حل و فصل کند. تمامی اعضای شورای شهر نیز از شهردار خواستند مدیر خاطی از طریق مراجع قضایی مورد بازخواست قرار گیرد.

🔹سلامت صفری در خصوص لایحه‌ ی دیگر مربوط به تعریض پل دارو پخش(شهید پیران) بیان کرد: جهت بازگشایی کامل پل داروپخش با ارایه سیاست تشویقی و جهت کسب رضایت مالکان، مجوز داده شد که در طبقه همکف در حد ضوابط پروانه رایگان مسکونی و تجاری صادر شود و مابقی حق و حقوق نیز مطابق ضوابط و توافق و تهاتر غرامت معینه پرداخت گردد.

🔹عضو هیئت رییسه شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به تصویب تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شورای شهر افزود: لایحه تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ که کل بودجه مصوب ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود؛ مورد بررسی قرار گرفت و مشخص گردید کل هزینه‌ها بر مبنای بودجه مصوب و رعایت قانون و ضوابط موجود بوده است.

🔹 صفری تشریح کرد: تعدادی از لوایح مربوط به پرداخت غرامت، حل مشکلات شهروندان، فروش اقلام پزشکی موجود در سازمان هنگی ورزشی و نامه‌های واصله از فرمانداری بود که مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

🔹وی گفت: همچنین در این جلسه به مسئول جدید روابط عمومی شهرداری آقای قبادی از طرف کل اعضای شورا تبریک گفته شد و درخواست گردید که با پوشش خبری مناسب و مشترک شورا و شهرداری بستر اطلاع رسانی به موقع و کاهش هزینه‌ها فراهم شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8519
  • 56 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.