تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

مدیران و شهرداران حق دخالت تبلیغاتی در انتخابات را ندارند

  • کد خبر : 10212
  • 07 بهمن 1402 - 16:38
مدیران و شهرداران حق دخالت تبلیغاتی در انتخابات را ندارند
رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مدیران و شهرداران حق دخالت تبلیغاتی در انتخابات را ندارند.
به گزارش آذردید؛

 

 

 

رییس کل دادگستری استان: مدیران و شهرداران حق دخالت تبلیغاتی در انتخابات را ندارند

⚖ به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو رییس‌کل دادگستری استان در نشست تخصصی دادستان‌‌های سراسر استان اردبیل و روسای حوزه‌های قضایی بخش‌های تابعه که در محل دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به حضور نمایندگان دستگاه قضایی در هیئت‌های اجرایی و نظارت، بر صیانت از سلامت انتخابات تاکید کرده، ضمن اشاره به مواردی از جرایم و تخلفات انتخاباتی، اقدامات به‌موقع هیئت‌های اجرایی را در قبال هرنوع تخلف احتمالی و متصور خواستار شد.

🔸وی با تاکید بر رصد جریانات و اقدامات مرتبط با انتخابات توسط دادستا‌ن‌ها، پیوست‌های پیشگیرانه از بروز هرگونه نارسایی احتمالی را حائز اهمیت دانسته، افزود: تلاش برای شور انتخاباتی که منجر به نشاط اجتماعی و سیاسی است وظیفه تمام دستگاه‌‌هاست اما اجازه تخلف و نقض قانون و سوءاستفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال جهت تبلیغ به نفع یا ضرر کاندیدای خاصی را نمی‌دهیم.

🔸مقام عالی قضایی استان ادامه داد: مدیران و شهرداران و کارکنان دولت حق دخالت تبلیغاتی در انتخابات را ندارند و درصورت مشاهده و وصول گزارش، با قاطعیت برخورد خواهد شد.

🔸نظارت مستمر بر امور زندان، استفاده حداکثری از ظرفیت کمیسیون عفو و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار از جمله محورهای مورد تاکید در بخش‌های دیگر سخنان رییس‌‌کل دادگستری استان بود.

🔹جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل نیز در این نشست گزارشی از اقدامات دادسرا و رتبه‌های کسب شده کشوری ارائه داده، از انجام دور جدید بازرسی دادستانی مرکز استان اردبیل از دادسراهای سراسر استان و بخش‌‌های تابعه ظرف چند روز آتی خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10212
  • 51 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.