تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

مه و بارش در راه اردبیل است

  • کد خبر : 7726
  • 16 آبان 1402 - 15:33
مه و بارش در راه اردبیل است
از عصر امروز تا عصر فردا با نفوذ جریانات مرطوب خزری بر میزان ابرناکی افزوده شده و شاهد رخداد وزش باد شرقی (گاهی تند) و در برخی از مناطق (بویژه نوار شرقی استان و نواحی منتهی به استان گیلان) مه و بارش خفیف باران انتظار می رود.
به گزارش آذردید؛

بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد که جو استان تا بعد از ظهر امروز در غالب مناطق آرام و پایدار است؛ اما از عصر امروز تا عصر فردا با نفوذ جریانات مرطوب خزری بر میزان ابرناکی افزوده شده و شاهد رخداد وزش باد شرقی (گاهی تند) و در برخی از مناطق (بویژه نوار شرقی استان و نواحی منتهی به استان گیلان) مه و بارش خفیف باران (در پاره ای از اوقات بصورت باران ریزه) خواهیم بود. روند دمایی نیز تا فردا کاهشی است.

▫️اما از روز پنج شنبه تا بعد از ظهر جمعه با حاکمیت جوی کاملاً پایدار، جریانات در استان جنوبی شده و در شهرستان های مرکزی و جنوبی وزش باد جنوبی (تند تا گاهی نسبتاً شدید)، افزایش نسبی دما و خیزش گرد و خاک احتمال می رود.

▫️از عصر جمعه مجدداً جریانات شمالی شده و شارش رطوبت خزری موجب ابرناکی دوباره و رخداد مه و بارش خفیف باران خواهد شد که این شرایط جوی با کاهش نسبی دمای هوا همراه خواهد بود. این وضع جوی تا عصر شنبه در استان تداوم می یابد.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7726
  • 60 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.