تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

موسسه خیریه ۱۴ معصوم (ع) اردبیل یک‌هزار نیازمند زیرپوشش دارد

  • کد خبر : 10764
  • 19 اسفند 1402 - 15:00
موسسه خیریه ۱۴ معصوم (ع) اردبیل یک‌هزار نیازمند زیرپوشش دارد
مدیرعامل موسسه خیریه۱۴ معصوم (ع) استان اردبیل گفت: یک هزار نفر در قالب خانواده‌های بد سرپرست و بی‌سرپرست و همچنین ۲۲۰ کودک یتیم زیر پوشش این موسسه هستند.
به گزارش آذردید؛
علی نصرالله‌زاده اظهار کرد: از بدو تاسیس موسسه خیریه ۱۴ معصوم (ع) اردبیل ۳۷۵ سری جهیزیه کامل نوعرسان نیازمند، تامین و اهدا شده و توزیع بسته‌های غذایی و اجرای طرح‌های مختلف نیکوکاری از قبیل نان مهربانی، اردبیل اوشاخ‌لاری و آرایشگران خیر از دیگر عملکردها و فعالیت‌های این موسسه است.

وی از راه اندازی مجمع خیرین یاری‌گران زندگی در اردبیل خبر داد و گفت: این مجمع متشکل از کمیته‌های رسانه، پزشکان، ورزشکاران، هنرمندان و محلات با هدف افزایش مشارکت خیرین در ترک اعتیاد معتادان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: هیات دارالمصلحین حسینیان اردبیل نیز با هدف توسعه صلح و سازش زیر نظر دادگستری استان در سال ۱۴۰۱ تاسیس شده و از ۸۶ پرونده صلح و سازش در این هیات ۴۸ فقره منجر به صلح و سازش شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه ۱۴ معصوم (ع) استان اردبیل به اجرای برنامه”هر مسجد آزادی یک زندانی” در این موسسه اشاره کرد و گفت: از بدو اجرای این طرح طی ۶ سال گذشته ۵۰۰ زندانی غیرعمد از زندان‌ها آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

نصرالله زاده بیان کرد: امسال هفت پرونده قتل به این موسسه ارجاع شده که ۲ پرونده با جلب رضایت کامل اولیای دم ختم به خیر شد و سه پرونده دیگر در فرایند اخذ رضایت از اولیای دم است.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10764
  • 55 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.