تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

نشست صمیمی بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با امام جمعه شهرستان مشکین شهر

  • کد خبر : 8048
  • 24 آبان 1402 - 8:18
نشست صمیمی بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با امام جمعه شهرستان مشکین شهر
رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت؛ پیشران توسعه کشور وفرهنگ،توجه به کتاب و کتابخوانی است وشایسته است دربین خانواده های ایرانی کتاب و کتاب خوانی ترویج گردد بخصوص نهاد کتابخانه های عمومی با استفاده از ظرفیت اولیاء و معلمان می تواند پل ارتباطی را برقرار ودرتشویق وتوانمند سازی خانواده ها گام های خوبی بردارد.
به گزارش آذردید؛

حجت الاسلام باوقار امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت؛ پیشران توسعه کشور وفرهنگ،توجه به کتاب و کتابخوانی است وشایسته است دربین خانواده های ایرانی کتاب و کتاب خوانی ترویج گردد بخصوص نهاد کتابخانه های عمومی با استفاده از ظرفیت اولیاء و معلمان می تواند پل ارتباطی را برقرار ودرتشویق وتوانمند سازی خانواده ها گام های خوبی بردارد.

🔺 باوقار درادامه به انتخاب روستای پریخان بعنوان دوستدار کتاب درسطح کشورگفت؛ این انتخاب نشان ازتوجه وکارخوب فرهنگی و ترویج کتاب در آن روستا است و این اتفاق فرهنگی را مهم و ارزشمند دانست و تاکید کرد مسئولان فرهنگی ملاک های انتخاب را بررسی، تقویت و در دیگر روستا ها که ظرفیت های زیادی دارند بسط و الگو سازی کنند.

🔺وی گفت شایسته است کتاب های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و مباحث ارزشمند آن بعنوان گنجینه ومنظومه فکری مکتب اسلام و تشیع بابرگزاری جلسات نهج البلاغه شناسی در شهرستان توجه وبرنامه ریزی شود.

🔹دراین دیدار رئیس نهادکتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جداگانه گزارشی ازاقدامات حوزه کتاب و کتابخوانی وفرایند معرفی و انتخاب پریخان بعنوان روستای برگزیده کشوری دربحث دوستدار کتاب در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وبرگزاری جشنواره دوستدار کتاب درروستای پریخان و برنامه های هفته کتاب وکتابخوانی را گزارش دادند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8048
  • 89 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.