هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه که به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است، اظهار داشت: یکی از لازمههای رشد و توسعه بخش صنعت، وجود یک نظام اطلاع رسانی و روابط عمومی کارآمد و سرآمد است که باید از ظرفیتهای موجود در حوزه روابط عمومیها در بیان دستاوردها و برنامههای هر دستگاه به نحوه بایسته و شایسته استفاده شود.
وی، مسئولیت پذیری، پوشش بحرانها و ارتباط مستمر با خبرنگاران و اصحاب قلم را یکی از شاخصههای لازم هر روابط عمومی برشمرد و افزود: در عصر ارتباطلات امروزی، اهمیت روابط عمومیها در پایش و هدایت افکارعمومی بر کسی پوشیده نیست که این موضوع توجه جدی به این حوزه را از اهمیت دوچندانی برخوردار کرده است.
علایی در ادامه به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار رسانهها در توسعه صنعتی استان اشاره کرد و افزود: شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل ضمن احترام به عموم اصحاب رسانه، این آمادگی را دارد در تمامی جلسات، بازدیدها و مراسمها، پذیرای اهل قلم باشد تا نسبت به اطلاع رسانیهای دقیق و صحیح اقدام شود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای این منظور، در اتاق مدیریت این شرکت میز خبرنگاران اختصاص داده شده است که هریک از خبرنگاران در صورت تمایل میتوانند در آن حاضر و شنوای موضوع جلسات باشند.
وی رسانهها را ابزاری مهم در راه تولید و جذب سرمایه گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد با کمک اصحاب رسانه، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت استان و حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.
نقش بسیار مهم روابط عمومیها در تبیین دستاوردها و انعکاس رشد و توسعه صنعتی استان
- کد خبر : 11565
- 26 اردیبهشت 1403 - 14:15
به گزارش آذردید؛
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=11565
- 40 بازدید