تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصدی روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در کمتر از ۱۰ روز کاری

  • کد خبر : 10531
  • 30 بهمن 1402 - 9:20
پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصدی روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در کمتر از ۱۰ روز کاری
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصدی اجرای پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در کمتر از 10 روز از آغاز کلنگ زنی آن خبر داد.
به گزارش آذردید؛

هاشم علایی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به آغاز عملیات کلنگ زنی روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر در دهه مبارک فجر، خوشبختانه در کمتر از ۱۰ روز از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات و شروع تیرگذاری روشنایی معابر این دو ناحیه صنعتی هستیم که این موضوع نمود کامل کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.
وی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال انجام خواهد داشت که اجرای آن تا پایان سال جاری و طی یک ماه آتی تکمیل و در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از نقش بسیار مهم این شرکت در جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: ۲۰ شهرک‌ و ناحیه صنعتی با مجموع مساحت ۱۴۰۰ هکتار به عنوان مراکز تولید و اشتغال استان اردبیل محسوب می‌شوند که تلاش می‌شود با تامین زیرساخت‌ها و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، زمینه‌های حضور سرمایه گذاران در استان تسریع و فراهم شود.
علایی در پایان یادآور شد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، یک وظیفه شرعی و همگانی است که در این راستا، واحدهای تولیدی استان نیز همگام با سراسر کشور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضوری فعال و پرشور خواهند داشت تا ضمن خنثی سازی دسیسه‌های دشمن، در تصمیم گیری‌های کلان و تعیین سرنوشت خود نیز سهیم باشند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10531
  • 56 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.