تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳

پیشگیری از الصاق غیرقانونی برچسب‌های تبلیغاتی و دیوار نویسی در شهر

  • کد خبر : 7990
  • 22 آبان 1402 - 16:33
پیشگیری از الصاق غیرقانونی برچسب‌های تبلیغاتی و دیوار نویسی در شهر
دادستان مرکز استان ضمن تاکید بر برخورد باعاملین الصاق غیرقانونی برچسب‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی، از تصمیم دادستانی برای انسداد شماره تلفن‌های تبلیغات مربوطه خبر داد.
به گزارش آذردید؛

 

✳️ دادستان مرکز استان ضمن تاکید بر برخورد باعاملین الصاق غیرقانونی برچسب‌ها و آگهی‌های تبلیغاتی، از تصمیم دادستانی برای انسداد شماره تلفن‌های تبلیغات مربوطه خبر داد.

⚖ به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی دادستان مرکز استان، با اشاره به وضعیت نامطلوب موجود در خصوص نحوه الصاق آگهی‌ها و دیوارنویسی‌ها در مرکز استان که علاوه بر آلودگی بصری و ایجاد سیما و منظر نامطلوب، موجب تخریب و تضییع حقوق عمومی و یا اموال و املاک خصوصی شهروندان شده است، گفت: مجازات تخریب و الصاق غیرمجاز اعلانات در قانون مشخص است و درصورت وصول گزارشات یا شکایات با عاملین برخورد خواهد شد.

❇️ وی افزود: خط تلفن مندرج در پوسترها و برچسب‌های تبلیغاتی الصاق شده به صورت غیرقانونی و دیوارنویسی‌ها نیز مسدود خواهد شد.

✳️ دادستان اردبیل با تشریح ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها، ضمن تاکید بر اقدامات پیشگیرانه شهرداری، الصاق هرگونه برچسب و اطلاعیه بدون مجوز بر روی درب و دیوار منازل و اماکن عمومی را تخریب و عملی مجرمانه دانسته، اقدامات قانونی شهرداری در صیانت از بیت‌المال و حقوق شهروندان را خواستار شد.

✳️ آفاقی تأکید کرد: در راستای برخورد با ناقضین حریم خصوصی و حقوق شهروندی به شهرداری اردبیل نیز ابلاغ گردیده تا نسبت به پیگیری موضوع اقدام شود و جبران خسارات و اعاده نمودن وضعیت به حالت سابق، از حقوق مسلم و انتظارات بجای شهروندان است.

#هر_شهروند_اردبیلی_یک_دیده‌بان_اجتماعی_مدعی‌العموم
🆔 @dadsaraard

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7990
  • 60 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.