تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

پیکر ۲ شهید گمنام در پارس آباد تشییع و خاکسپاری می‌شود

  • کد خبر : 9003
  • 20 آذر 1402 - 14:34
پیکر ۲ شهید گمنام در پارس آباد تشییع و خاکسپاری می‌شود
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، شهرستان پارس آباد میزبان پیکر مطهر دو شهدای گمنام دفاع مقدس خواهد بود.
به گزارش آذردید؛
جابر جهان بین در جلسه شورای اداری که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر دو شهید گمنام در این شهرستان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری استقبال باشکوه از پیکر مطهر شهید گمنام یک وظیفه همگانی است و همه باید در این امر مشارکت داشته باشیم، گفت: نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی که جان خود را برای پیروزی انقلاب فدا کرده اند وظیفه همه دولتمردان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه امنیت و آرامش و عزت امروز را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم افزود: یکی از شهدای گمنام در شهرک کشت و صنعت مغان و دیگری در روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

جهان بین با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب امری ضروری است، بیان کرد: شهدا درس ایثار و استقامت برای ما به ارمغان آورده‌اند و باید امروز شاکر و قدردان زحمات ایثارگران باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب تبیین شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9003
  • 48 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.