تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

۱۶ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اردبیل انجام شد

  • کد خبر : 9916
  • 18 دی 1402 - 8:35
۱۶ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اردبیل انجام شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل درنشست صمیمی با رئیس و اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۱۶میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اردبیل انجام شده که ۱۸درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.
به گزارش آذردید؛

نوبخت اژدری،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل درنشست صمیمی با رئیس و اعضای جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۱۶میلیون قطعه جوجه‌ریزی در اردبیل انجام شده که ۱۸درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

وظیفه‌ای که اصناف و بازاریان در فرآیند فروش و عرضه محصولات کشاورزی به مصرف کنندگان و جامعه هدف دارند بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

اگر رسالت این قشر زحمتکش در امانتداری و نظارت بر فروش نباشد قطعاً دلالان و قاچاقچیان نهایت سوء استفاده را از کالاهای ضروری مردم در راستای منافع شخصی خود خواهند کرد.

در مقاطع زمانی مختلف شاهد کمبود گوشت سفید در داخل استان هستیم، دلیل این امر قاچاق گوشت سفید به دیگر استان‌هاست.

دلیل قاچاق گوشت مرغ به استان‌های همجوار به دلیل اختلاف قیمت کیلویی آن است، این اختلاف قیمت ۵ و یا ۱۰هزار تومانی سبب خروج گوشت مرغ از استان می‌شود و علیرغم تولید پایدار بیش از نیاز داخلی در استان متأسفانه باز شاهد نارضایتی‌ها در تأمین گوشت مرغ هستیم.

به همین دلیل اصناف و بازاریان باید با همراهی جهادکشاورزی و نیروی انتظامی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که اجازه سوء استفاده به افراد فرصت طلب را ندهند.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=9916
  • 87 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.