تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

✅ تجلیل از ضابطین اردبیلی قهرمان!

  • کد خبر : 7536
  • 07 آبان 1402 - 18:04
✅ تجلیل از ضابطین اردبیلی قهرمان!
طی مراسمی به همت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، از مامورین انتظامی مدال‌آور در مسابقات کشتی نظامیان جهان تجلیل شد.
به گزارش آذردید؛

 

طی مراسمی به همت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، از مامورین انتظامی مدال‌آور در مسابقات کشتی نظامیان جهان تجلیل شد.

 

⚖ به گزارش مرکز رسانه دادستانی اردبیل، در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات کشتی نظامیان جهان که به همت کارگروه تخصصی ورزشی دادستانی مرکز استان برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل طی سخنانی ورزش را مهمترین اصل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانسته، بر ترویج و توسعه ورزش در جامعه تاکید کرد.

 

✳️ وی با اشاره به قدمت ورزشی اردبیل در رشته‌های گوناگون و سابقه افتخارآفرینی ورزشکاران اردبیلی در میادین ورزشی ملی و جهانی، از متولیان امر خواست؛ توسعه ورزش همگانی و طراحی و جانمایی مناسب ایستگاه‌های ورزشی در فضاهای شهری را مدنظر قرار دهند.

 

❇️ توجه به ورزش محلات کم برخوردار از جمله تاکیدات مقام عالی قضایی استان دراین مراسم بود.

 

✳️ جلال آفاقی، دادستان مرکز استان اردبیل نیز درخصوص موفقیت اخیر کسب رتبه‌های برتر سه نفر از ماموران انتظامی اردبیلی در مسابقات کشتی نظامیان جهان که در کشور روسیه برگزار شد، گفت: امروز کارکرد ورزش از فعالیت بدنی یا نقش تفریحی و سرگرمی فراتر رفته و بین‌المللی شدن بسیاری از رشته‌های ورزشی موجب شده تا رقابت‌های ورزشی در کنار دیپلماسی سیاست خارجی به عنوان دیپلماسی تاثیرگذار و مهم‌ترین مولفه ارتباطی در سطح جهان قرار گیرد.

 

✳️ دادستان اردبیل افزود: میادین ورزشی به عنوان قدرت نرم در فرآیند روابط میان کشورها و ارتباط مردم یک کشور با عامه مردم کشورهای دیگر و معرفی فرهنگ، هنجارها، تبیین آرمانها و ارزش‌های ملی نقش بسزایی دارند.

 

آفاقی با ابراز خرسندی از افتخار آفرینی  سه نفر از ماموران اردبیلی شاغل در یگان امداد و یگان ویژه فراجا در مسابقات کشتی نظامیان جهان،  آمادگی دادستانی برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان و کمک به توسعه ورزش اردبیل  را اعلام کرد.

 

✳️ گفتنی است؛ در مسابقات کشتی نظامیان جهان برگزار شده در کشور روسیه، استوار یکم میلاد ندایی، گروهبان یکم بهرام معروف خانی و ستواندوم بهمن پرویز از ماموران انتظامی اردبیلی به ترتیب  به مقام نائب قهرمانی وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، مدال نقره وزن ۷۷ فرنگی و  مدال نقره وزن ۹۷ کشتی آزاد دست یافته بودند که در این مراسم از سوی رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان اردبیل با اهدای لوح و هدایا مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

#هر_شهروند_اردبیلی_یک_دیده‌بان_اجتماعی_مدعی‌العموم

🆔 @dadsaraard

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=7536
  • 141 بازدید

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.