تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

آغاز عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلوی استان اردبیل

  • کد خبر : 6650
  • 07 شهریور 1402 - 11:23
آغاز عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلوی استان اردبیل

عملیات اجرایی مرتفع‌ترین برج دوقلوی دکوسنتر اردبیل با حضور سیدمحمد حسینی ، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آغاز شد.

Print Friendly, PDF & Email
به گزارش آذردید؛

 شهردار اردبیل روز سه‌شنبه در این آیین گفت: احداث این برج دوقلو در قالب ۷۰۰ واحد تجاری و مسکونی در ۲۲ طبقه با زیربنای ۱۳۴ هزار مترمربع با ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار با مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود.

محمود صفری افزود: علاوه بر این طرح امروز عملیات اجرایی بازار آهن فروشان اردبیل کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین از پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پل بسیج خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پل بسیج در هفت مسیر آغاز شده است.

صفری با بیان اینکه پل بسیج بزرگترین طرح شهرداری اردبیل به لحاظ حجم و وسعت است، اظهار کرد: پل بسیج در محل پل هوایی اردبیل با هدف تکمیل کمربندی اجرا شده و با افتتاح آن کمربندی اصلی به خیابان‌های اطراف شورابیل وصل خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این پل در سال ۱۴۰۳ افتتاح و به روی خودروها گشوده شود.

شهردار اردبیل همچنین از راه‌اندازی مسیر گردشگری بالیخلو تا زرناس خبر داد و گفت: اجرای این طرح به‌طول هفت کیلومتر از ابتدای رودخانه بالیخلو تا زرناس با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل همچنین با اشاره به برنامه شهرداری برای توسعه فضای سبز در این شهر اظهار کرد: با احداث پارک‌های پعثت، میراشرف و بوستان خانواده‌ شورابیل ۱۴ هکتار به سرانه فضای سبز اردبیل اضافه می‌شود.

صفری نصب روشنایی پل‌های ارجستان و گلمغان، احداث مرکز درمانی در گلمغان و ایجاد خیابان ۴۵ متری امامزاده سیدصدرالدین را از دیگر اقدامات انجام یافته در مناطق محروم شهر اردبیل ذکر کرد و افزود: ساماندهی نوران‌چای یکی از مطالبات اهالی بود که از سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده و ساماندهی بالیخلوچای نیز در حال اجراست.

صفری با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر انجام شده است، گفت: میزان آسفالت‌ریزی در خیابان‌های شهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود ۹۰ هزار تن آسفالت‌ریزی دیگر نیز در خیابان‌های شهر انجام شود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=6650
  • 100 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.