تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اتصال پل نیایش به میدان موذن‌زاده بعد از ۱۸ سال و خروج ۳ شهرک از بن بست

  • کد خبر : 8510
  • 10 آذر 1402 - 14:50
اتصال پل نیایش به میدان موذن‌زاده بعد از ۱۸ سال و خروج ۳ شهرک از بن بست
شهردار اردبیل گفت: اتصال پل نیایش به میدان موذن‌زاده بعد از ۱۸ سال و خروج ۳ شهرک از بن بست از ۱۸ سال شهرک‌های ولیعصر، کوثر و دادگستری از طریق میدان مرحوم موذن‌‌زاده به پل نیایش وصل شدند.
به گزارش آذردید؛

محمود صفری از پایان چشم انتظاری ۱۸ ساله‌ خبر داد و گفت: بعد از سالیان متمادی و در راستای تسهیل در عبور و مرور شهرک‌های ولیعصر، کوثر و دادگستری از طریق میدان موذن‌راده به کمربندی و پل نیایش وصل شدند.

🔹وی افزود: اتصال شهرک ولیعصر به میدان مرحوم سلیم موذن‌زاده اردبیلی در ادامه اجرای فاز دوم پروژه پل نیایش پس از تکمیل زیرگذر، تملک املاک معارض در مسیر با اجرای قانون ماده۹ قانون انجام به مرحله اجرا رسید.

🔸شهردار اردبیل تصریح کرد: رفاه حال شهروندان و پاسخ مطالبه مردم همواره اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر بوده‌است که خوشبختانه حال بعد از ۱۸ سال شاهد تحقق خواسته‌ی شهروندان شدیم و قطعا خواسته‌ها و مطالبات شهروندان به مروز زمان و با اولویت بندی انجام خواهد گرفت.

🔹صفری بیان کرد: با توجه به درخواست اهالی مبنی بر اتصال شهرک ولیعصر به میدان موذن‌زاده، نیروهای معاونت زیر بنائی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اردبیل با ماشین‌آلات سنگین مشغول خاک‌برداری و زیرسازی راه مواصلاتی هستند.

🔸وی اضافه کرد: با اتصال شهرک‌های ولیعصر، کوثر و دادگستری به میدان موذن‌زاده، راه دسترسی اهالی به هسته مرکزی شهر آسان و شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=8510
  • 36 بازدید

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.