تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اردبیل و مشگین‌شهر ۱۰ درجه زیر صفر

  • کد خبر : 10049
  • 26 دی 1402 - 12:48
اردبیل و مشگین‌شهر ۱۰ درجه زیر صفر
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد؛ در پی ورود یک سامانه بارشی قوی به استان و بارش سنگین برف، دمای هوا در شهرستان اردبیل و مشگین‌شهر طی شب گذشته به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
به گزارش آذردید؛

🔻مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد؛ در پی ورود یک سامانه بارشی قوی به استان و بارش سنگین برف، دمای هوا در شهرستان اردبیل و مشگین‌شهر طی شب گذشته به ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

🔻مجید کوهی گفت: با فعال شدن این سامانه در استان اردبیل، دمای هوا به جز شهرستان خلخال و کوثر، در همه مناطق استان به زیر صفر و بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر افت کرد.

🔻وی افزود: این سامانه بارشی که از روز شنبه تا دیشب در منطقه فعال بود، بارش های خوبی اغلب به شکل برف به همراه داشت به طوری که میزان بارش برف در شهرستان اردبیل ۴۲ سانتیمتر، نیر ۲۶ سانتیمتر، مشگین‌شهر ۵۵ سانتیمتر، نمین ۵۲ سانتیمتر تا یک متر، سرعین ۳۴ سانتیمتر، گرمی ۲۵ سانتیمتر و بیله‌سوار ۳۰ سانتیمتر و پارس‌آباد ۲۰ سانتیمتر ثبت شد.

🔻مدیرکل هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرد که با خارج شدن این سامانه، دمای هوا در استان به تدریج از امروز افزایش یابد ولی سرما و یخبندان و به خصوص کولاک در گردنه‌های استان همچنان ادامه خواهد داشت.

Print Friendly, PDF & Email
لینک کوتاه : https://azardid.ir/?p=10049
  • 40 بازدید

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید.